Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar dagens kalsonger!


Ämnesstartare

Dom känns som någon jävla anakonda som har krupit fast runt midjan. Fyfan, dom ska sitta på men dom här pressar ju sönder kroppen, jävla amatör designers [mad]

Är det nån mer än jag som får damp på det här?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har blivit lite tjock kanske? [smile]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Du har blivit lite tjock


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

ofta det var ju värre när man var liten och hade såna som inte var boxer och gjorde ont på paketet[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Du har blivit lite tjock kanske? [smile]

Haha jag, tjock? njee... skulle inte tro det alltså. Väger runt 72+ och är ungefär 188 cm lång. Men jag har knappt nåt fett alls, så jag ser smal som fan ut. Nej, det kan det inte va, det är dom här jävla banden som sitter längst upp som kväver skiten ur en.


   
SvaraCitera

salem1:

. Väger runt 72+ och är ungefär 188 cm lång.

Det är nog pluset där som gör att det sitter lite tajt ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Det är nog pluset där som gör att det sitter lite tajt ^^

Men då måste man ju va ännu smalare än jag är. Helt ärligt alltså, jag stog nyss upp o försäkrade mig om saken. Senaste gången jag vägde mig var ett tag sen och då låg jag på 70 kg. Så jag bara antar att jag har ökat med ungefär 2 kilo nånting sånt. Seriöst, om jag vägde mindre så skulle mina revben sticka ut.

Alltså, jag tror bara att det är just det här paret det är fel på. Eller är jag fet? det skulle va absurt om jag va det, you be the judge:

<-- ett äkta par kalsonger.

Observera det där vita, det är det som kläms...


   
SvaraCitera

Håller med, och har nog mindre midjemått än de flesta här. Men en annan sak som irriterar mig är att de flesta modellerna skall sitta så satans tajt också, liksom verkligen smeta åt.

Jag älskar mina boxers som har lös midja (så de nästan ramlar ner) och inget åtsittande resår alls nästan [love]


   
SvaraCitera

salem1:

Seriöst, om jag vägde mindre så skulle mina revben sticka ut.

Då är du väl för smal då, inget skyddande underhudsfett. Ät! 🙂


   
SvaraCitera

Chickfactor:

ofta det var ju värre när man var liten och hade såna som inte var boxer och gjorde ont på paketet[cute]

Ellerhur, vad är grejen med det? Varför ska små barn tvunget ha såna kalsonger? [confused]
Perverterade vuxna I say.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Ellerhur, vad är grejen med det? Varför ska små barn tvunget ha såna kalsonger?
Perverterade vuxna I say.

när jag var sen i puberteten trodde jag att dom hade förstört mig[blush]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

när jag var sen i puberteten trodde jag att dom hade förstört mig[blush]

Det har dem. Jag däremot har haft klänning i hela mitt liv, inget som sitter åt med andra ord [cool] Men jag vet inte, är inte så coolt längre [sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Det har dem. Jag däremot har haft klänning i hela mitt liv, inget som sitter åt med andra ord Men jag vet inte, är inte så coolt längre

ofta man har klänning om man är kille[blush][cute]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

ofta man har klänning om man är kille[blush][cute]

Känns nästan som det bara är jag som har det [blush]


   
SvaraCitera