Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar hästr


Ämnesstartare

dom är så himla korkade tex vi har en häst och hon slängde av morsan så hon bröt armen och jag vart jätte arj på hästen, så om ni har någon häst heller vill ha en häst tänk efter innan ni skaffar en häst heller någaot annat stort djur.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

aspie:

arj

arg

aspie:

så om ni har någon häst heller vill ha en häst tänk efter innan ni skaffar en häst heller någaot annat stort djur.

En normal människa gör det ja.


   
SvaraCitera

hästen kan faktiskt ha blivit rädd för något, eller så gjorde din mamma något fel. hästen är ett flyktdjur och man får tänka på det i hanteringen av dom, vilket många häst ägare inte gör idag.


   
SvaraCitera
sincan

aspie:

häst

Que? menar du inte hest?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hästar är farliga. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Häst på mackan ja hehe mums [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hästar är äckliga, och de smakar skabbigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hästar är världens vackraste varelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ue tro man har en häst jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sist jag red gick hästen omkull den stackarn, ett tag där trodde jag det skulle gå riktigt illa men han lyckades resa sig i farten med mig på ryggen. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

dom är så himla korkade

Du har aldrig tänkt på att hästen blev skrämd av något eller att din mamma hanterade den på fel sätt? Jag har varit hästägare och ridit mkt på ridskola i mina yngre dar & blivit avslängd jag med men inte för att hästen är "korkad"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHA, love yahh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Me too, det var en som försökte bita mig i axeln på Öland när jag var liten, jag sprang ut på en äng från bilparkeringen. Trillade efter att den försökt bita mig och hade tur som inte blev trampad på sen. Sen dess gillar jag dem inte, tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jakla puckon, de dar hastarna alltsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hästar är farliga jävlar


   
SvaraCitera