Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar hästr


Ämnesstartare

Människor är farligare än hästar.

OCH FAN vad arg jag blir, nån idiot i detta hyreshus lever om som satan och klockan är bara 09:14


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar inte hästarm, men dom är lite små läskiga eftersom dom är så stora, dom flesta av dom.

dom är även goda på mackan, som en annan också skrev. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hästar är läskiga.


   
SvaraCitera

Jag har blivit skadad många gånger när jag ridit och varit med hästar, men inte fasen slutar jag för det. Hästar är ju underbara djur <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BATMANx:

hästen kan faktiskt ha blivit rädd för något, eller så gjorde din mamma något fel. hästen är ett flyktdjur och man får tänka på det i hanteringen av dom, vilket många häst ägare inte gör idag.

LLLLL:

Du har aldrig tänkt på att hästen blev skrämd av något eller att din mamma hanterade den på fel sätt? Jag har varit hästägare och ridit mkt på ridskola i mina yngre dar & blivit avslängd jag med men inte för att hästen är "korkad"

Jag brukar gå till en hage och slå hästarna där i huvudet med mitt fina baceboll trä!! De blir inte skrämda..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hästar är farliga för dom kastar av människor när dom nlir rädda eller orättvist behandlade.

Vissa människor dödar för dom tycker det är kul. men människor får ingen skit, nejdå.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag vill inte ha hest heller [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

vi har en häst och hon slängde av morsan så hon bröt armen och jag vart jätte arj på hästen

Sånt beror oftast på missförstånd eller att hästen känner obehag/press av något slag. Sånt händer inte om hästen ser personen som ledare.


   
SvaraCitera

aspie:

så om ni har någon häst heller vill ha en häst tänk efter innan ni skaffar en häst heller någaot annat stort djur.

Vad då tänk efter? kan man rida så är det väl mindre risk att man blir skadad eller......jag tror att dom som vill ha en häst vet hur man hanterar den [rolleyes]


   
SvaraCitera
Tuvan

snel hest...

Jag tycker att hästar är obehagliga, dem är så stora och oförutsägbara.
Hundar o katter är däremot underbara (vad jag tycker iaf).

Hamburgekött däremot är underbart gott 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej [tired]


   
SvaraCitera

hästar är faktiskt väldigt användbara... som i gudfadern tex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är grymt rädd för hästar, har en enorm respekt för dessa varelser då de faktiskt kan döda en med en spark.
Otroligt vackra djur dock farliga.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Skyll inte allt på hästen!
dt är hur lätt som hälst att den blir rädd för ngt eller snubblar lr så..


   
SvaraCitera