Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar INTE homosexuella


SOMBI

jag har slickat 1 snippa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar inte heller Homosexuella 🙂 


   
SvaraCitera

Buddah:

Vad är "fel" med homosexualitet? Jag tar gärna diskussionen. 

Hans djupa teorier är till stor del tagen från en skämtforskare. Du får själv döma om det är lönt att ta diskussionen eller inte efter denna tråd:

http://ungdomar.se/forum/thread/doktorant-bevisat-att-homosexualitet-aer-fel/12691239#forum_post_id-12691239


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XD xfemhundrafyrtiofyra

Patrick: (han som skriver ''xD'' hela tiden)

haha ?!?!??! orkar inte ens läsa vad du skriver bara för det där.

Patrick: ingen  är tvingad att läsa tråden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Grundstommen i teorierna är dock att det inte är naturligt, att det skadar andra människor på olika sätt, Det går att studera det genom matematik, etik, och vetenskap, och alla mina teorier pekar mot att finns problem med att rättfärdiga homosexualitet.

Källa: Länk
Utställningen baseras till stor del på den amerikanske biologen och forskaren Bruce Bagemihls arbete. Under nio år gick han igenom den samlade vetenskapliga litteraturen om djurens sexualitet och han fann att homosexuella kontakter var beskrivet hos mer än 1.500 arter och hos 500 av dem var det mycket väldokumenterat. Det handlar om många av jordens mest magnifika djur.

- Homosexualitet finns väl beskrivet hos exempelvis lejon, elefant - både afrikansk och indisk - zebra, gorilla, schimpans, giraff, amerikansk bison, myskoxe, varg, mård, delfin, gråval och späckhuggare, säger Petter Böckman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror faktiskt att patrick är homosexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur länge har du varit i garderoben? 🙁 lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
tror faktiskt att patrick är homosexuell.

han är det han har skrivit det i en tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: tror faktiskt att patrick är homosexuell.

Varför?

amsi: han är det han har skrivit det i en tråd

Nej, det har jag aldrig gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Varför?

Nej, det har jag aldrig gjort.

jo det har du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope. Det finns inte bland alla mina inlägg. Att du lägger ord i min mun gör det inte sant.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"(OBS: Trots att jag själv är homo skriver jag "de". Min mångåriga erfarenhet av upplysningsarbete har lärt mig att det är fel att säga "vi" i dessa sammanhang. Det skapar fel fokus och leder uppmärksamheten och tankarna i fel riktning, läsare/lyssnare har svårare att begripa innebörden av mina ord. Därför skriver jag "de", men kom ihåg: jag är också homosexuell och sticker inte under stol med det.)"

det här har du skrivit utan att ange källa till det här stycket. den här texten finns också bara på en blogg som skulle kunna vara din. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?

Jag har aldrig skrivit det där. Var kommer det ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom kanske förväxlar dig med bateman ^^


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera