Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar Jerry Springer


Vision

detberorpå:

Jo.. Men dom i publiken e ju inte alltid så feta som skådisarna/offrena 😮

Skådespelarna/offrena är inte alls alltid feta [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Skådespelarna/offrena är inte alls alltid feta

Tycker dom är det för ofta


   
SvaraCitera
Vision

detberorpå:

Tycker dom är det för ofta

Statistiskt sett så borde de ju vara det ungefär var tredje gång som någon är fet så det är ju inte så konstigt Dold text: (sökte lite och fick reda på att det inte var så mycket som 53 procent som var fet, utan 43 % hos kvinnor och 36 % hos män, och då menar jag inte bara lite knubbig, utan som har ett bmi över 30)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Statistiskt sett så borde de ju vara det ungefär var tredje gång som någon är fet så det är ju inte så konstigt

OK, det är nog som du säger, jag har ingen bättre förklaring till det men känns lite som typ förnedrings TV :s
Kanske är fördomsfull.. Vet inte jag uppmärksammas ba av deras feta rövar för mkt men publiken ser typ mer normal ut.. aja vet inte hela programmet stör mig bara 🙁


   
SvaraCitera
Vision

detberorpå:

OK, det är nog som du säger, jag har ingen bättre förklaring till det men känns lite som typ förnedrings TV :s

Haha, skoja inte [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig sett, tänker inte se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar, kul med alla tjockisar/dvägar/mfl som skall slåss[blush] fast inte lika kul när man vet att det är fejk[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju skitkul ibland, tror att en del inslag är fejk men definitivt inte alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju askul. Det är heller inte fejk som många tror och även om det skulle vara några som har hittat på sin historia för att få synas i TV så är det ingenting som Jerry Springer och produktionsledningen känner till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är rätt whitetrash.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roande ju!!

Hur kan man inte gilla ämnen som:
"Min flickvän visade sig vara min mamma"

"Tvillingar som lurar varandras partners"

"Jag vill ha skiljas för att helhjärtat satsa på min karriär som prostituerad - föresten jag är prostituerad"

etc etc

Tragiskt, ja absolut, men alla har vi en liten ickepk-sida i oss som sitter och myser åt andras misslyckande.


   
SvaraCitera

Kan faktiskt vara rätt underhållande. Men sen så kan ja ju faktiskt undra varför man vill skämma ut sig själv i TV inför hela världen. Var t.ex nån kvinna som låtsades vara hund och bodde i en hundkoja för att hennes ex skulle ta henne tillbaka. Fast iof, typ alla Jerry's gäster är ju rätt galna[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabless:

Var t.ex nån kvinna som låtsades vara hund och bodde i en hundkoja för att hennes ex skulle ta henne tillbaka

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns när det var en kille som älskade att spy på sin tjej, hon älskade det också. Tror ni inte att han SPYR på hennes huvud MITT PÅ SCEN??? Helt sjukt! Hahaha.


   
SvaraCitera

Underhållande. [love]


   
SvaraCitera