Aviseringar
Rensa alla

jag hatar mig själv


Ämnesstartare

jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv
jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv
jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv
jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv
jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv
jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv

VARFÖR sov jag bort skolan idag när jag ej får det först är man sjuk sen försover man sig lär få skolkstämpeln på mig igen jävla skit har VÄRLDNES ångest hade även prov idag kan du PEPPA MIG och säga att allt är OK


   
Citera
Ämnesstartare

[mad][mad][mad][mad][mad]
[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]
[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

det är väl onödigt!?[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men säg inte sådär. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Missade även skolfotot. Men det gör ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

softa och ta nya tag imorgo


   
SvaraCitera
blum
 blum

jag gör likadant[mad] har lovat mig själv att gå till skolan ordentligt i år, men så missar jag ändå. Fast jag har ont i magen som fan, men jag hade tänkt kämpa mig igenom dagen ändå. jävla skiiiiiiit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skärp dig. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

softa och ta nya tag imorgo

[smile]

Lindblom:

jag gör likadant[mad] har lovat mig själv att gå till skolan ordentligt i år, men så missar jag ändå. Fast jag har ont i magen som fan, men jag hade tänkt kämpa mig igenom dagen ändå. jävla skiiiiiiit

Mmmm [sad]

oggelgoggel:

Skärp dig. [wink]

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

kan du PEPPA MIG och säga att allt är OK

Allt är OK! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

kan du PEPPA MIG och säga att allt är OK

Stäng av datorn, sätt dig med någon skolbok hemma och läs eller plugga lite i en timme. Du känner dig som en bättre människa efter det, känns som att dagen inte är lika bortkastad då. Läs gärna något i något ämne som du ska ha imorgon och som du har missat tidigare. Sedan säger du det till din lärare imorgon; "ursäkta, men jag mådde inte alls bra igår, vad missade jag och är det något kapitel jag behöver läsa?".

Om du sedan läser det där kapitlet eller inte är en annan sak, men det ser bättre ut då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

[tired]

Nä förlåt det var omoget sagt [n]


   
SvaraCitera

Angelize:

allt är OK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, bra sagt. Klockan fyra ska jag klä på mig och fixa mig lite så jag inte hamnar i slappmode och sätta mig i köket och plugga lite. Tack tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jag hatar MIG SJÄLV


   
SvaraCitera