Aviseringar
Rensa alla

JAG HATAR MIN LILLEBROR!!!


Ämnesstartare

Jag hatar min lillebror! Jag har aldrig mött någon som gör mig så fruktansvärt arg, sur och irriterad. Det räcker med att jag bara ser honom, så blir jag äcklad, sur och arg. Det räcker med att jag bara hör hans röst utanför mitt rum! Han är 12 år gammal och jag hatar honom!
Varje jävla dag blir jag sså fruktansvärt arg så jag bara har lust att slå ner killen. Hela tiden kommer han och tjatar, även om han vet att jag blir arg. Ibland kanske jag sitter å spelar xbox, så kommer han rusandes in på rummet å tjatar om att han ska spela nu, även om jag precis börjat. Om han inte får som han vill så springer han till mamma, och självklart är hon ALLTID på hans sida också!!![mad][mad] Han kommer också hela tiden med sina idiotiska frågor om vad som helst, och hans lilla fitt kompisar är lika jobbiga dom. Ibland när jag sitter på mitt rum och vill vara helt ensam så bara rusar han in på rummet helt utan anledning, börjar tjata om vad som helst. Det har hänt flera gånger att jag sitter å runkar på mitt rum framför datorn, så kommer han in! Det gör mig så arg, jag vill bara slå ner honom då! Vi har en lillebror som är 2 år, och ibland så börjar han gosa med honom typ och höga rösten så rösten blir ljusare och pratar med honom sådär fjantigt, och bete sig som om han vore hans morsa elr nåt.. Det gör mig så äcklad när han gör så, han är så äcklig tycker jag! Jag vill bara spy! Han tvättar inte ens händerna efter toan vafan! [mad]
På senaste tiden har jag börjat skrika väldigt mkt åt honom, även om han bara kommer in på mitt rum och frågar en enkel fråga. Det är svårt att förklara men allting han gör får mig att bliså förbannad!
Är det normalt att känna såhär? Finns det fler som känner såhär mot sina syskon? Eller är det bara jag som har problem? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

Örrk glad att jag inte har några småsyskon :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns massa fler saker han gör också, slarvar bort mina saker etc etc, men jag orkar inte skriva allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limefruit:

Örrk glad att jag inte har några småsyskon :C

Det ska du va! Småsyskon kan vara en riktig plåga [n]


   
SvaraCitera

många har nog syskon man stör sig ngt otroligt på, jag har, men försök inte att bry dej så mkt?


   
SvaraCitera

haha självmord is the only option


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man MÅSTE uppfostra sina bröder med hjälp av smärta

Det fungerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mig hatar att min lillebror inte knackar sjukt jobbigt jävla unge...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Man MÅSTE uppfostra sina bröder med hjälp av smärta

Det fungerar

Jag kan inte använda våld, då springer han till mamma och å får jag dataförbud ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Jag kan inte använda våld, då springer han till mamma och å får jag dataförbud ;(

Du är rätt så körd med andra ord, man måste börja väldigt tidigt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, du det är inte ovanligt alls. Jag har en syster som är ungifär likadan fast inte lika jobbig som din verkar vara. Du får försöka att skaffa lås eller inte spendera så mycket tid hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Du får försöka att skaffa lås

har försökt, min morsa blev jätte arg! Det finns ingenting jag kan göra [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

har försökt, min morsa blev jätte arg! Det finns ingenting jag kan göra

Döda horungen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Jag hatar min lillebror!

Säg ifrån. Visa att det inte är okej. Nästa gång han rusar in på ditt rum eller stör på annat sätt så säger du bara, lugnt och stilla, "gå ut annars så slår jag dig". Detta kommer garanterat leda till att han blir uppkäftig, och då håller du ditt löfte och klipper till honom. Han börjar grina och springer till din mamma och skvallrar. Hon kommer upp och skäller på dig, du berättar för henne att du sa till honom och varnade för vad som skulle hände men att han ignorerade det och fortsatte. Förklara också att det är ditt rum och att du inte behöver ta att en fittig liten horunge på tolv år springer ut och in från DITT rum.

Hade jag varit du, och ändå haft mina egenskaper, så hade ungen varken haft tänder, revben eller pungkulor kvar.


   
SvaraCitera

Jag har 7 syskon och jag hatar allihopa ibland.

testa det.


   
SvaraCitera