Aviseringar
Rensa alla

Jag HATAR min mamma


Ämnesstartare

Zodd: Även Hitler var betydligt rikare än mig och kunde få betydligt fler tjejer på 5 minuter än vad jag kan få under min livstid. Det gör mig inte direkt avundsjuk på Hitler precis som att jag inte är avundsjuk på Bieber.

Hur fan kan du jämföra Justin med Hitler? Hitler var ju för fan en mördare. Justin har aldrig gjort en fluga förnär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover:

Hur fan kan du jämföra Justin med Hitler? Hitler var ju för fan en mördare. Justin har aldrig gjort en fluga förnär.

Nej, Justin är bara en bortskämd barnunge som skiter i sina fans och har enbart sig själv och sitt i centrum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm föräldrar borde låta sina 14åringar åka till bangkok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover: För min familj har aldrig ställt upp för mig så som Justin har med sin musik.

Ställt upp lika lite personligt som alla andra jävla artister alltså. Älska din familj för jössenamn! Du kan ju ge det ett försök åtminstone. Börja lyssna på Mor din, hon agerar helt rätt. Fan Bieber kommer väl hit någon annan gång i framtiden förmodligen, gå då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover:

Typ alla mina kompisars föräldrar.

Oansvariga och dåliga föräldrar i så fall. Så den går jag inte på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover: Hur fan kan du jämföra Justin med Hitler?

Ditt dumma argument ledde mig till det eftersom du antydde att jag av avundsjuk på honom eftersom han var mer populär osv. Och då förklarade jag enkelt att inte alla populära personer är värda att vara avundsjuka på.

Belieberlover: Justin har aldrig gjort en fluga förnär.

Hans upptåg är ju ständigt i nyheterna så jo, han är ingen mördare men en korkad, bortskämd, egocentrisk snorunge som tror att världen cirkulerar kring honom, det är han.

Och hans fans tillhör också världens skavanker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover:

För min familj har aldrig ställt upp för mig så som Justin har med sin musik.

Ställt upp med sin musik?! Det är bara för uppmärksamheten, pengarna och att han får stå i själva rampljuset. Inte för att han skulle bry sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Nej, Justin är bara en bortskämd barnunge som skiter i sina fans och har enbart sig själv och sitt i centrum.

Vadå skiter i sina fans? Justin älskar sina fans och gör allt för dom.

Gruvan:

Ställt upp lika lite personligt som alla andra jävla artister alltså. Älska din familj för jössenamn! Du kan ju ge det ett försök åtminstone. Börja lyssna på Mor din, hon agerar helt rätt. Fan Bieber kommer väl hit någon annan gång i framtiden förmodligen, gå då!

Det vet varken du eller jag om han gör. Som sagt varför skulle han vilja komma hit när den svenska polisen hatar honom och trackasserar honom och rotar i hans turnébuss. Vi borde vara glada och tacksamma för att Justin vill komma hit och så behandlar dom honom såhär. Det är sjukt kränkande.

Lífþrasir:
mm föräldrar borde låta sina 14åringar åka till bangkok

Ja, åtminstone om det är för att gå på konsert med Justin Bieber.

Gurksallad:

Oansvariga och dåliga föräldrar i så fall. Så den går jag inte på.

Nej men dom förstår hur mycket det betyder att se Justin live. Det är typ varje beliebers dröm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover:

Vadå skiter i sina fans? Justin älskar sina fans och gör allt för dom.

En artist som bryr sig om sina fans, loskar inte på dom från scen. Och kommer heller inte försent till spelningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover: Det vet varken du eller jag om han gör. Som sagt varför skulle han vilja komma hit när den svenska polisen hatar honom och trackasserar honom och rotar i hans turnébuss. Vi borde vara glada och tacksamma för att Justin vill komma hit och så behandlar dom honom såhär. Det är sjukt kränkande.

Tycker inte det är särskilt kränkande att leta efter illegala preparat direkt. Så han har väl inte blivit trackad i mitt tycke.
Vet man att det är olagligt att hålla på med droger i detta land så får han väl räkna med att det blir upplyst. Om inte, ja du har han nog inte alla låtar i albumet så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: Ditt dumma argument ledde mig till det eftersom du antydde att jag av avundsjuk på honom eftersom han var mer populär osv. Och då förklarade jag enkelt att inte alla populära personer är värda att vara avundsjuka på.

Hitler är ju knappast populär idiot. Hur många gillar Hitler? Typ Ingen.

Zodd: Hans upptåg är ju ständigt i nyheterna så jo, han är ingen mördare men en korkad, bortskämd, egocentrisk snorunge som tror att världen cirkulerar kring honom, det är han.

Asså det enda han gjort är att ha försvarat sig mot folk som trackasserat honom en massa. Han har faktiskt rätt att vara ifred och ha ett privatliv även fast han är känd.

Zodd: Och hans fans tillhör också världens skavanker.

Seriöst snacka inte skit om Beliebers. Jag varnar dig, snacka inte skit om dom.

Gurksallad: Ställt upp med sin musik?! Det är bara för uppmärksamheten, pengarna och att han får stå i själva rampljuset. Inte för att han skulle bry sig.

Ehh klart som fan han bryr sig. Justin ÄLSKAR sina fans och hans fans älskar honom. Min kompis fick komma backstage på Justins konsert i Stockholm och fick hans privata mobilnummer och Justin sa att hon fick ringa honom när hon än ville. Om hon bara behövde prata eller så.

Vänligen försök att hålla god ton i forumet.
- Miceparade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover:

Vi borde vara glada och tacksamma för att han vill komma hit.

Nej, knappast va. Tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din mamma är sund dra åt helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: En artist som bryr sig om sina fans, loskar inte på dom från scen. Och kommer heller inte försent till spelningar.

Men shit, tror du han kom för sent med avsikt eller? Vad som helst kan ju hända. Han fastnade väl i trafiken eller nåt. Och vadå loskar på dom från scen? Han har inte spottat på några fans från scenen. Han spottade från en balkong en gång när det var fans nednför men spottloskan var ju inte avsedd för någon av fansen.

Gruvan: Tycker inte det är särskilt kränkande att leta efter illegala preparat direkt. Så han har väl inte blivit trackad i mitt tycke.
Vet man att det är olagligt att hålla på med droger i detta land så får han väl räkna med att det blir upplyst. Om inte, ja du har han nog inte alla låtar i albumet så att säga.

Var ju inte hans droger. Dom tillhörde någon i hans crew. Justin visste inte ens att dom var där.


   
SvaraCitera