Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar min mamma.


Cissan med k:

Vad ska jag göra? Ska jag argumentera? Jag vet verkligen inte! Jag får panik. Det är mitt hår, jag vill ha det rosa för det känns mer som jag!

Hoppas din mamma kastar ut dig på gatan precis när du klar är med gymnasiet[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör så här. Färgar håret å sen när de är klart sätter du på dig en mössa. Sen säger du att du måste snacka med din mamma å när hon väl sitter där å väntar på vad du ska säga så säger du. " Jag är gravid!"
Hon lär juh bli chockad[rolleyes] Sen tar du av dig mössan å säger. Nä jag skoja bara ERKÄNN DU ÄR LÄTTAD!? [bigsmile] funka på min morsa haha[love]


   
SvaraCitera

SebastianE:

Hoppas din mamma kastar ut dig på gatan precis när du klar är med gymnasiet

Om inte före....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

" Jag är gravid!"

Haha! Ja du, den borde man allt testa på! XD


   
SvaraCitera

nazgul:

Om inte före....

Tyvärr går det inte om ungjäveln går på gymnasiet. Men hoppar hon av (vilket man får hoppas på) så går det utmärkt[bigsmile]


   
SvaraCitera

Färga det ändå. Bara gör det.
Det värsta som kan hända är att hon blir sur. Jahapp.


   
SvaraCitera

Nu hatar jag också din mamma![mad]
[rolleyes]nä men det är f-n inte rätt. Det borde inte spela nån roll vad du har för hårfärg, vilka kläder du har, så länge du inte beter dig illa? För det gör du väl inte?[cute]
Jag tycker att det är oschysst mot dig. Man måste ju liksom få se ut på det sätt man vill, absolut så.
men hoppa framför ett tåg? Nä..[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cissan med k:

Haha! Ja du, den borde man allt testa på! XD

Gör de å sen får jag höra hur de gick [bigsmile][y]


   
SvaraCitera

Cissan med k:

Hon kallade mig också för ett Freak vilket får mig att vilja kasta mig framför ett tåg.

Drama queen.

Bara gör det, sen kan hon ju säga precis vad hon vill efteråt, men då är det ändå för sent. Och även om du nu inte är myndig och hon tvingar dig färga om det igen så vann du i alla fall för en stund. [wink]


   
SvaraCitera

ha´Hah, rubriken var ju härlig. Min mamma flyttar denna veckan för att jag hatar henne. Nice. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

Jag tycker att det är oschysst mot dig. Man måste ju liksom få se ut på det sätt man vill, absolut så.

Exakt så tänker jag med.

Kamp:

så länge du inte beter dig illa?

Mamma tycker det när jag säger emot henne.


   
SvaraCitera

Cissan med k:

Vad ska jag göra? Ska jag argumentera? Jag vet verkligen inte! Jag får panik. Det är mitt hår, jag vill ha det rosa för det känns mer som jag!

Hon älskar dig. [love] Varför skulle hon annars bli så till sig av din hårfärg. Hon vill dig bara väl.


   
SvaraCitera

Cissan med k:

Mamma tycker det när jag säger emot henne.

ok. när du säger emot henne gällande hårfärgen? det tycker jag är fel. va väl inte så jag menade heller. vad jag menade var om du beter dig illa på riktigt, om du nu fattar, skriker och slåss utan anledning? nu tycker jag faktiskt att anledningen är bra, om du gör det.

Pumpkin:

Hon älskar dig. Varför skulle hon annars bli så till sig av din hårfärg. Hon vill dig bara väl.

Det är klart att hon älskar henne. Men det är ändå inte rätt att göra så. Hur skulle du själv känna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Hon älskar dig. Varför skulle hon annars bli så till sig av din hårfärg. Hon vill dig bara väl.

Vadå vill mig bara väl? Vad kan hända? Det är ju tillochmed toning!

Kamp:

ok. när du säger emot henne gällande hårfärgen?

Japp. [sad]


   
SvaraCitera

Du kan väl vänta tills du blir 18. Oftast brukar inte sådant bli särskilt vackert ändå.


   
SvaraCitera