Aviseringar
Rensa alla

jag hatar mina bröst


Ämnesstartare

Jag har verkligen ett stort problem.jag är 15 och är inte världens smalaste. Absolut inte rund eller tjock men inte platt heller. Jag har BH storlek 70 F... Många killar kommenterar det såklart och tror att jag gillar det och många tjejer säger att dem önskar att dem hade det men jag hatar det mer än allt. i mina ögon är dem nämligen missformade. Den ena är lite större fast det syns inte mycket, mina bröstvårtor  (det runt om) är rätt stort och det värsta.. mina bröst är inte fasta och runda. Dem hänger rätt mycket och åt sidan. Dem är verkligen fula och jag vågar verkligen inte visa dem för någon. Kommer dem någonsin bli bra?! känner mig så ful äcklig och töntig nu....


   
Citera
Ämnesetiketter

Alla bröst är bra bröst.


   
SvaraCitera
höna

Tycker mina är fula men de duger tydligen ändå. 


   
SvaraCitera

Äsch!! Killar går igång på bröst oavsett storlek/form osv. Liksom, det är bröst och vem gillar inte bröst? Mycket glad 

Var stolt över din vackra hylla! 


   
SvaraCitera
höna

Alltså: skäms ej. Alla ser olika ut!


   
SvaraCitera

De är lugnt de som skirver över har så rätt, nothing to care about 😉


   
SvaraCitera

Stora bröst kan rimligen ej vara lika fasta som små bröst då det är mer fett i dem. Och inga bröst är exakt lika stora.


   
SvaraCitera
höna

undrar vem som dislikeat att mina bröst duger ändå 🙁 haha


   
SvaraCitera

Tror nog att mina var ungefär sådär. De är dock ganska stora så förväntade mig aldrig något annat. Skulle inte kunna gå runt ordentligt om de var fasta och inte hängde lite osv. 

I vilket fall som helst lär du få nytta av dem oavsett hur de ser ut. Dels för att de förhoppningsvis kan ge dig njutning (för att de är mjuka och mysiga och kanske även trevliga att ta på, för dig själv alltså), dels för att andra (tillexempel dudes) med största sannolikhet kommer att uppskatta dem oavsett hur de ser ut, dels för att om du nånsin skaffar barn kommer de DEFINITIVT att uppskattas, och dels för att som folk redan nämnt så är alla bröst bra bröst. 


   
SvaraCitera

det går att göra en bröst-förminsknings operation, skulle nog jag gjort om jag hade F 


   
SvaraCitera

 

Min manligaexpertis (:P) säger att det inte gör något! och är helt normalt, samt att vi killar gillar stora (men inte allt förstora i mitt fall) boobs 😀

 

 

 


   
SvaraCitera

Tror att de växer till sig. Mina bröst var också sådana, märkte helt plötsligt igår att de inte alls hänger lika mycket åt sidan längre och att bröstvårtorna börjar se mer ut som tja, bröstvårtor verkar se ut i allmänhet. Eh. Känner mig obekväm i att lämna ut sådan information men nu gjorde jag det och ja, hursomhelst, det är normalt och du bör inte hata dem för det. Det är även möjligt att de växer till sig, ändrar sig. Du är ju blotta femton år gammal.


   
SvaraCitera

Men det är bara ett par bröst, det är ingen som kommer bry sig om hur de ser ut i slutändan ändå. Din framtida livspartner kommer förhoppningsvis falla för dig på grund av din utstrålning och dina egenskaper, inte för hur stora, runda, jämna eller ojämna tuttar du har.


   
SvaraCitera

Alla bröst e finaGlatt skålande


   
SvaraCitera

Att du har "ett stort problem" är förmodligen något du inbillar dig. Felet sitter i ditt huvud och inte i dina bröst alltså.


   
SvaraCitera