Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar mitt utseende, folk undrar om det är något fel på mig, jag tycker jag är så jävla ful


Ämnesstartare

Precis som rubriken löd. Jag HATAR mitt utseende, jag önska jag vore perfekt. Önskar att jag hade perfekt kropp, perfekt hår, perfekt hy, perfekt näsa, perfekta blåa eller åtminstone bruna ögon och önskar jag hade en annan ansiktsform.
Det är något jag tänker på VARJE dag och när jag säger det till mina närmaste kompisar börjar dem skratta och säga "du är skitsnygg håll käften" men jag är säker på att dem ljuger för jag tycker jag själv är så jävla ful. Vet knappt skillnaden mellan ful och snygg längre?
Känns sjukt onödigt att skriva detta, för ni kmr bara be om bild sen kmr ni försöka intala mig själv om att jag är snygg. Men det jag ber er är om, tips hur jag ska få bättre självförtroende? Jag vill kunna tycka att jag är snyggast i världen, fastän jag är som jag är.


   
Citera
Ämnesetiketter

Bli kändis så blir du snygg.


   
SvaraCitera

det är inte så viktigt med utseender
alla är fula


   
SvaraCitera

Du är inte snyggast i världne, acceptera att man inte måste va snyggast för o leva livet vettja ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag vet. men vill bara tycka att jag är snygg när alla andra säger det, eller ljuger dem kanske?


   
SvaraCitera

ennie:

det är inte så viktigt med utseender
alla är fula


   
SvaraCitera

jevlans_:

Precis som rubriken löd. Jag HATAR mitt utseende


   
SvaraCitera

självkänslan spelar spratt ibland


   
SvaraCitera
KSENIA

snygg r en lögn, ingen är snygg. finns bara mindre fula isåfall[shake]


   
SvaraCitera
Lestat

Vad ska dina kompisar säga då? ''Jo, du är ju rätt ful alltså''


   
SvaraCitera

ennie:

det är inte så viktigt med utseender
alla är fula

eller hur let's face it alla bajsar och svettas


   
SvaraCitera

du e fin som du e


   
SvaraCitera

krasch:

du e fin som du e


   
SvaraCitera

problemet är inte ditt utseende
problemet är din självkänsla


   
SvaraCitera

fattaru att det inte finns några perfekta människor?


   
SvaraCitera