Aviseringar
Rensa alla

JAG HATAR MUSLIMER!


Ämnesstartare

Hej, jag är en frisk svensk tjej på snart 18 år och har ett problem, jag hatar muslimer och nu ska jag berätta varför. Jag är uppväxt nära förorten, jag gick i skolan där. 90% av eleverna var muslimer. Usch, fyfan. Jag blev mobbad för att jag var kristen och pga mitt efternamn Svensson. De som mobbade mig var muslimer, de mobbade mig 24/7 och jag ville ta självmord. Dom sa bl.a. "Jesus kan knul*a dig i röven" - "Jävla svenne" - "Jag vill ha din bibel så att jag kan bränna den". Sedan brukade de slå mig. Jag hatar muslimer, de är födda ur deras morsas röv. Jag vill att muslimerna ska sticka här ifrån TILL IRAK FÖR FAN OCH BLI SKJUTNA AV AMERIKANSKA SOLDATER! "Islam är fred"-MY ASS! Arg

Ok seriöst...få mig att sluta hata muslimer nu för varje gång jag ser en muslim så spottar jag på marken. Skulle vilja spotta på deras gravar också...bränna Koranen.


   
Citera

Hjärta


   
SvaraCitera

dra inte alla över samma kam bara


   
SvaraCitera

gullenulle: "Jesus kan knul*a dig i röven"

en troende muslim skulle inte säga något sånt för att jesus anses vara en profet inom islam och respekteras lika mycket som mohammed, just saying

gullenulle: g vill att muslimerna ska sticka här ifrån TILL IRAK FÖR FAN OCH BLI SKJUTNA AV AMERIKANSKA SOLDATER! "Islam är fred"-MY ASS!

tycker du kan följa med, speciellt för att du tror att alla som är av invandrarbakgrund är muslimer och för att du tror att alla muslimer kommer från irak och för att du tror att alla så kallade muslimer är likadana.


   
SvaraCitera

Det här är ju ganon


   
SvaraCitera

Bara för att du blev mobbad av några muslimer i din skola så betyder det inte att alla är så. Det finns idioter överallt. 


   
SvaraCitera

gullenulle:
Hej, jag är en frisk svensk tjej på snart 18 år och har ett problem, jag hatar muslimer och nu ska jag berätta varför. Jag är uppväxt nära förorten, jag gick i skolan där. 90% av eleverna var muslimer. Usch, fyfan. Jag blev mobbad för att jag var kristen och pga mitt efternamn Svensson. De som mobbade mig var muslimer, de mobbade mig 24/7 och jag ville ta självmord. Dom sa bl.a. "Jesus kan knul*a dig i röven" - "Jävla svenne" - "Jag vill ha din bibel så att jag kan bränna den". Sedan brukade de slå mig. Jag hatar muslimer, de är födda ur deras morsas röv. Jag vill att muslimerna ska sticka här ifrån TILL IRAK FÖR FAN OCH BLI SKJUTNA AV AMERIKANSKA SOLDATER! "Islam är fred"-MY ASS! Arg

Ok seriöst...få mig att sluta hata muslimer nu för varje gång jag ser en muslim så spottar jag på marken. Skulle vilja spotta på deras gravar också...bränna Koranen.

Många muslimer är idioter och detta är ju inte så konstigt då man tror på en direkt odemokratisk religion och ideologi. När dessa muslimer dessutom hamnar tillsammans med andra muslimer utan att integreras och blandas med svenskar blir detta än mer tydligt. Men dra inte alla över en kam. Jag har själv vänner som är muslimer och alla är vekrligen inte likdana.


   
SvaraCitera

Om vi byter ut muslimerna som mobbade dig till kristna som mobbade dig, skulle du då hatat kristna? Det skulle kunna varit vilka som helst som mobbade dig, men nu var det muslimer.   Nu är jag själv kristen och känner ganska många muslimer och umgås med dem. Jag lovar dig vissa är hur goa som helst, och andra inte.

Vissa muslimer är helt dumma i huvudet och andra inte, vissa kristna är helt dumma i huvudet och andra inte. Helt enkelt är vissa människor dumma i huvudet och andra inte. Så enkelt är det. Alla är olika, precis alla. Därför kan du inte dra "alla" muslimer in i en kant. Så funkar det tyvärr inte.


   
SvaraCitera

gullenulle då 


   
SvaraCitera

puttinutt 


   
SvaraCitera

passaro:
gullenulle då 

Mycket glad


   
SvaraCitera

gullenulle: jag är en frisk svensk tjej på snart 18 år och har ett problem


   
SvaraCitera

flashback ringde och ville ha tillbaka sin mentalitet 


   
SvaraCitera

Ok, kul


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera