Aviseringar
Rensa alla

JAG HATAR MUSLIMER!


Kul troll? Trött


   
SvaraCitera

kukoxo: Det här är ju ganon

Är det verkligen det? Jag menar... alla vet nog att det är ett troll, men är det verkligen ganon? Brukar hans troll vara så... uppenbara?

NiklasW: Många muslimer är idioter

gullenulle: få mig att sluta hata muslimer

Haha kolla vad gulligt, två idioter har funnit varandraMycket glad

passaro: gullenulle då

FruLiten: puttinutt

Det här gjorde min dag, eller nåja - hälften av den i alla fallHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

hata mobbare då.


   
SvaraCitera

Gå och Rösta på SD och håll käft sen ,mobbare är mobbare spelar ingen roll om dom är Judar ,kristna eller Muslimer xD


   
SvaraCitera

kukoxo:
Det här är ju ganon


   
SvaraCitera

NiklasW:

Många muslimer är idioter och detta är ju inte så konstigt då man tror på en direkt odemokratisk religion och ideologi. När dessa muslimer dessutom hamnar tillsammans med andra muslimer utan att integreras och blandas med svenskar blir detta än mer tydligt. Men dra inte alla över en kam. Jag har själv vänner som är muslimer och alla är vekrligen inte likdana.

 Islam är i överlag en betydligt fredligare religion än kristendomen. Att muslimer som flyttar in i Sverige kan ha ett beteende som ses som uppseendeväckande har inte direkt med deras religion att göra. Det är snarare att det är en annorlunda kultur i mellanöstern. Eftersom att Sverigedemokrater såsom dig inte ger dem tid att utveckla och anpassa den så motreagerar man på ett våldsamt sätt. Sedan vill jag gärna att du förklarar vad en svensk är för något.


   
SvaraCitera

 Är själv kanske inte världens mest troende muslim, bryr mig inte så mkt om religion, men dra inte alla över en kam bara :), finns bra o dåliga människor inom alla kulturer och religioner! Just saying

 


   
SvaraCitera

Inget Namn:

 Islam är i överlag en betydligt fredligare religion än kristendomen. Att muslimer som flyttar in i Sverige kan ha ett beteende som ses som uppseendeväckande har inte direkt med deras religion att göra. Det är snarare att det är en annorlunda kultur i mellanöstern. Eftersom att Sverigedemokrater såsom dig inte ger dem tid att utveckla och anpassa den så motreagerar man på ett våldsamt sätt. Sedan vill jag gärna att du förklarar vad en svensk är för något.

Fina ord ;)!


   
SvaraCitera

Så du ogillar 90% av din skola, som just i detta fall var muslimer. 
Frågan är om du egentligen vet att de är muslimer eller inte. Antar att du ganska direkt gör den bedömningen när du ser tidigt skäggväxt, mörkt hår, mörka ögon, tjocka ögonbryn, lite större näsa än många andra osv osv? 

Faktum är att många personer med utländska föräldrar inte alltid är muslimer. Eller för den delen religiösa. De finns de som är muslimer, men tro mig. Du drar alla över en kam. Många personer med utländskt utseende är inte alltid muslimer. Själv är jag t ex ateist. 

Du verkar inte vara en så mycket bättre människa än vad de är. 
Du snackar om hur du blir mobbad för ditt efternamn och att du är kristen. Jadu, jag fick stå ut med att gå i en förortsskola under högstadiet där många var kristna eller muslimer. Många kristna och muslimer kunde göra påhopp på mig för att jag var ateist. Så jag antar att jag borde också hata muslimer och kristna? 

Säger som Kurdenn. 

Kurdenn: finns bra o dåliga människor inom alla kulturer och religioner! Just saying

Finns dåliga personer överallt. Att du drar parallellen med deras kultur, religion, åsikt, musiksmak, filmsmak etc etc visar hur trångsynt du själv är. Vi alla är i grund och botten från planeten jorden, vi lever på en planet vars landgränser är skapade av människan och vårt utseende är baserat på evolutionen. Vi ser ut som vi gör för att vi har anpassat oss till våran miljö. Vi är alla minst lika mycket människor och vi kan inte råför vårt utseende. 
Du som är kristen - har du inte ens läst bibeln? 
Ska jag kanske citera bibeln åt dig? 

Matthew 5:44 "But I say unto you, Love your enemies, bless them that curse you, do good to them that hate you, and pray for them which despitefully use you, and persecute you".

Även om jag inte är religiös så har jag ett liknande motto: "Var den bättre personen, behandla folk som du själv vill bli behandlad".


   
SvaraCitera

Blev mobbad av svennar, hatar dom. Tycker vi ska skicka alla svennar till irak.


   
SvaraCitera

aristoteles:
Blev mobbad av svennar, hatar dom. Tycker vi ska skicka alla svennar till irak.

Problemet är bara att Sverige är "svennarnas" land. Det går inte att skicka ut svennarna ur sitt eget land. Är det någon som isåfall ska flytta är det du som uppenbarligen inte känner att du är en del av begreppet "svensk".


   
SvaraCitera

Inget Namn:

 Islam är i överlag en betydligt fredligare religion än kristendomen. Att muslimer som flyttar in i Sverige kan ha ett beteende som ses som uppseendeväckande har inte direkt med deras religion att göra. 

Nej islam är en våldsdyrkande odemokratiska barbarisk stenålders religion. Skillnaden från kristendomen är att islam inte genomgått upplysningen och dessutom finns det stora skillnader mellan kristendomens profet Jesus och islams profet Mohammed. Mohammed var en pedofil och krigsherre som förespråkade våld mot icketroende, förtryck mot kvinnor och förtryck mot homosexuella. Jesus däremot förespråkade kärlek och respekt. 

Kristendomen har präglat västvärlden och islam har präglat Mellanöstern och Afrika. Jämför de både områdena. Vilken världsdel är kantad av odemokrati, förtryck och krig? Och vilken världsdel är kantad av demokrati och respekt? Skillnaden mellan dessa områden är också skillnaden mellan kristendom och islam.


   
SvaraCitera

Inget Namn:

Sedan vill jag gärna att du förklarar vad en svensk är för något.

Svensk är den som av sig själv och av andra uppfattar sig som svensk. För att andra ska uppfatta en som svensk är det viktigt att kunna språket, kulturen och värderingarna.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Problemet är bara att Sverige är "svennarnas" land. Det går inte att skicka ut svennarna ur sitt eget land. Är det någon som isåfall ska flytta är det du som uppenbarligen inte känner att du är en del av begreppet "svensk".

Det har jag aldrig påstått, nu hittar du på saker igen.


   
SvaraCitera

Det var ju inte pga deras religion de mobbade dig utanför att de var idioter. Hata rasister istället.


   
SvaraCitera