Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar normer! Nån som håller med?


Ämnesstartare

Hej! jag är en 17-årig kille som hatar normer! jag tycker inte om att det finns en slags norm för hur vi killar ska vara: Typ magrutor, vilda, sportiga, fotbollsintresserade, snygga, modemedvetna. Ok, det finns många som har allt detta men vi som inte har detta, är vi värdelösa. Det finns faktiskt många som gör saker mot sin vilja för att följa kodena. Om jag ska vara ärlig började jag träna mot min vilja, för att se bra ut. nu gör jag det för jag tycker om det.
Finns det andra som är trötta på att tvingas följa dessa koder och alla arroganta människor som bestämmer de sociala koderna?[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad] P.S: jag hatar därför kändisar som One Direction, Justin Bieber och Zac Efron för de är typiska människor som sätter normerna som vi stackare måste leva upp till för att vara coola.


   
Citera
Paseo

Istället för att bli arg och irriterad; strunta i normerna. Var den du är och älska dig själv.


   
SvaraCitera

Det är en norm att hata normer således är du normativ. [blush]


   
SvaraCitera

vigge le man:

jag hatar därför kändisar som One Direction, Justin Bieber och Zac Efron för de är typiska människor som sätter normerna som vi stackare måste leva upp till för att vara coola.

idiot.


   
SvaraCitera
sincan

JA, JAG HATAR OCKSÅ NORRMÄN /budo


   
SvaraCitera

passaro:

idiot.

Lyssna inte på honom. Du får dyrka dem hur mkt du vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssna inte på honom. Du får dyrka dem hur mkt du vill!
Ok, lite överdrivet att jag förknippar det så. Nu gillar jag inte dom överhuvudtaget men om jag förolämpade några fans här ber jag om ursäkt:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Istället för att bli arg och irriterad; strunta i normerna. Var den du är och älska dig själv

jo sant, om man ignorerar det. Det gör jag iaf men kan ändå bli lite irriterad.


   
SvaraCitera
Paseo

vigge le man:

jo sant, om man ignorerar det. Det gör jag iaf men kan ändå bli lite irriterad.

Du behöver inte magrutor för att vara älskad, och det är bara ytliga människor som man inte vill umgås med ändå som skulle strunta i dig för att du inte har några [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Du behöver inte magrutor för att vara älskad, och det är bara ytliga människor som man inte vill umgås med ändå som skulle strunta i dig för att du inte har några

sant


   
SvaraCitera

du är väl bara värdelösa om du ser dig som det


   
SvaraCitera

Äsch, du ska vara som du är.


   
SvaraCitera

vigge le man:

Typ magrutor, vilda, sportiga, fotbollsintresserade

detta är inte normen

har aldrig upplevt det så iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

detta är inte normen

har aldrig upplevt det så iaf

Asså det e ju inte alla som gör det heller. jag har gjort det däremot en period.


   
SvaraCitera

Var dig själv, det räcker.


   
SvaraCitera