Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar öppna relationer


Ämnesstartare

Bööööörg:
Varför ska man hata saker som inte berör en =/

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Sen bestämmer man väl själv hur ens förhållande ska funka?

Man bestämmer tillsammans med andra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

Man bestämmer tillsammans med andra. 

ja.


   
SvaraCitera

jag och min bf har varit tillsammans i snart sex år och sedan några månader tillbaka har vi haft en öppen relation. funkar asbra

Jag finns nog inte: Vad tycker ni om öppna relationer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:
jag och min bf har varit tillsammans i snart sex år och sedan några månader tillbaka har vi haft en öppen relation. funkar asbra

Om ni har öppen relation i 6 år hör av dig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:
jag och min bf har varit tillsammans i snart sex år och sedan några månader tillbaka har vi haft en öppen relation. funkar asbra

Hur gaml är ni?


   
SvaraCitera

Rödingajäveln: Föredrar att antingen ha ett monogamt förhållande

var det inte du som i princip fördömde mig i en diskussion för något år sedan för att jag ville ha ett monogamt förhållande..? vill minnas att du skrev att det grundar sig i att man vill äga sin partner etc.


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte: Om ni har öppen relation i 6 år hör av dig. 🙂

det där lät inte ens logiskt

Bööööörg: Hur gaml är ni?

23


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var det inte du som i princip fördömde mig i en diskussion för något år sedan för att jag ville ha ett monogamt förhållande..? vill minnas att du skrev att det grundar sig i att man vill äga sin partner etc.

Haha, ja det gjorde jag kanske. Tror inte jag fördömde dig som person utan mer att jag argumenterade mot fasta förhållanden. Var väldigt övertygad relationsanarkist. Galen Tror fortfarande att det till viss del stämmer. Man vill nog olika saker i olika delar av livet och eftersom vårt samhälle inte är anpassat efter mer kollektiva livsstilar blir det svårt för folk att t.ex. skaffa barn och annat under annat än monogama relationsformer. Tror man ska ha de relationsformer som man mår bra av. Ibland vill man vara monogam, ibland polygam, osv.


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Tror man ska ha de relationsformer som man mår bra av. Ibland vill man vara monogam, ibland polygam, osv.

jo det håller jag också med om


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte:

Man bestämmer tillsammans med andra. 

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är alla med på det så


   
SvaraCitera