Aviseringar
Rensa alla

jag hatar spotify


Ämnesstartare

jag har inte heller spotify. jag vill inte bli avbruten av enerverande reklam när jag lyssnar på ágætis byrjun eller annan lugn musik eftersom det kan sabba hela skivan. det är samma anledning till varför jag alltid lyssnar på sr:s kanaler i bilen, reklam är ett sattyg. och ifall man ska betala för att slippa reklam så laddar jag hellre ner.

mitt svar är alltså: skyll dig själv! bete dig som folk och använd den ypperliga torrenttekniken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nervtramp:

Starta om och belönas.

tänker inte starta om bara för att slippa något som jag betalat dyra pengar för att slippa utan att starta om.

Nervtramp:

/Tjuvar

gör. fast den är inte klar. den är rätt klar fram tills runt lullaby, sen är det bara kaos.

Harpya:

Har inte spotify.
Blir sur på alla som skickar spotifylistor.

du ser, otacksam.

hjortpojken:

+ subscribe

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du, det är en grym playlist. snart, iallafall. den är under uppbyggnad.

Gillar din musiksmak mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

bete dig som folk och använd den ypperliga torrenttekniken.

nog för att jag kan tanka torrents i min mobil, men det är enklare att bara dra igång spotify om jag spontant kommer på att jag vill lyssna på något som jag av någon anledning inte har nedsparat.

dzjugasjvili:

och ifall man ska betala för att slippa reklam så laddar jag hellre ner.

sr kostar också pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde helt enkelt kräva en stor summa pengar för varje sekund av reklam som du tvingas lyssna på efter att betalat.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

tankar?

Vad är din månatliga inkomst/sjukpeng/dylikt? Undrar. Samt, vad kostar Spotify premium. Orkar ej googla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Vad är din månatliga inkomst/sjukpeng/dylikt? Undrar. Samt, vad kostar Spotify premium. Orkar ej googla.

mycket vek. samt, 99 riksdaler i månaden. lätt värt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

nog för att jag kan tanka torrents i min mobil, men det är enklare att bara dra igång spotify om jag spontant kommer på att jag vill lyssna på något som jag av någon anledning inte har nedsparat.

sant. jag antog att du använde det vid datorn.

Leijonsparf:

sr kostar också pengar.

ja, men då får jag bra program på köpet. med spotify får du exakt samma musik som du kan ladda ner helt gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

sant. jag antog att du använde det vid datorn.

nu, ja.

dzjugasjvili:

ja, men då får jag bra program på köpet. med spotify får du exakt samma musik som du kan ladda ner helt gratis.

utan att behöva ladda ner den. skitpraktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify har inte ens all musik man vill lyssna på[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Spotify har inte ens all musik man vill lyssna på[mad]

har väl inte pirate bay heller, ingen ursäkt att inte använda denna tjänst. dessa problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

har väl inte pirate bay heller, ingen ursäkt att inte använda denna tjänst. dessa problem.

Nej men andra sidor har.
Fast jag vet att jag kommer att falla för grupptrycket förr eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

utan att behöva ladda ner den. skitpraktiskt.

nu kommer vi till frågan om det är värt 99 kronor i månaden att slippa ett överkomligt antal knapptryck och några få minuters nedladdningstid. jag kan dessutom ha med min musik på min ipod och resa över landsgränser med den utan problem.

fast då handlar det i och för sig om ett personligt val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar stänga av ljudet på datorn när de e reklam för jag är fattig och har inte råd med premium!


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

mycket vek.

Kom igen, förtälj ungefärlig summa.


   
SvaraCitera