Aviseringar
Rensa alla

Jag HATAR Stockholm jag HATAR Stockholm jag HATAR Stockholm


Ämnesstartare

Jag HATAR vad den här horiga skithålan gör med mig. Jag blir suicidal av att hänga här för länge. Vad är det för fel på stockholmare, seriöst? Varför är det så kul att vara en nervös iskall poser hela livet. Stockholm är så pinsamt självmedvetet och så jävla kyligt och taskigt och vidigt FUCK jag hatar att jag vuxit upp här och att jag blivit som dem och att jag måste tillbringa en månad här och att allt som Stockhom vidrör på nåt sätt lyckas bli förstört. Seriöst allt är 10 grr bättre när jag bor utomlands, JAG är fan en bättre version av mig själv därborta. Okej, visst fine jag överdriver lite lätt, ALLT är inte sthlms fel en hel del är mitt samt slumpens men visst kan vi väl alla hålla med om att det är någon fundamentalt fel på svea rikes hufvudstad? tack okej det kändes fint att få det där ur systemet. ha en bra dag habibis


   
Citera
Ämnesstartare

Dålig dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborg. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Dålig dag?

Du anar inte.

Nuppineula:

Göteborg

Är gbg any better? folk där verkar lite mer glada och käcka, men det kanske bara är dialekten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att vara en iskall poser. Vidrig och taskig har jag heller inget emot att vara. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jetekiffe:

Är gbg any better? folk där verkar lite mer glada och käcka, men det kanske bara är dialekten?

Vet inte. Är bättre vad jag märkt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stockholm är bäst. Klarar du inte av att vistas här föreslår jag att du degraderar till Götet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med. Själva staden är ett skämt, och nästan alla som bor där är mer eller mindre dumma i huvudet.
Håller med Nuppineula.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jetekiffe:

Är gbg any better? folk där verkar lite mer glada och käcka, men det kanske bara är dialekten?

Verkligen inte, folk där är mycket trevligare helt klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Vidrig och taskig har jag heller inget emot att vara.

Oj, vad häftigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jetekiffe:

Är gbg any better? folk där verkar lite mer glada och käcka, men det kanske bara är dialekten?

Gbg är sjuukt mkt bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Jag gillar att vara en iskall poser. Vidrig och taskig har jag heller inget emot att vara

Jo men säkert. Det är faktiskt mycket coolare och creddigare och tjugotusen hipsterpoäng till dig brushan. vem behöver bry sig om att vara snäll och öppen när man kan hänga på den rätta klubben i ett par acnejeans eller vad som är trendigt här nowadays med en cigarett i handen och se sådär oberört awesome ut? Ha ett skitkul liv![cool]

Nuppineula:

Vet inte. Är bättre vad jag märkt.

Ja, troligtvis asså!

Simnudel:

Stockholm är bäst. Klarar du inte av att vistas här föreslår jag att du degraderar till Götet.

Ja, det skulle ju verkligen vara ett steg ner. Undrar vad jag skulle sakna mest i Stockholm? gärtfriheten? öppeneheten? de gulliga människorna? alla fina vänner? Nä´jag kan nog inte slita mig

Jag skulle flytta till gbg om det inte vore så att jag redan pluggar utomlands åtta månader om året


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flytta till Skåne istället. Mycket bättre.


   
SvaraCitera

Håla och håla. Det är en storstad. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jetekiffe:

Ja, det skulle ju verkligen vara ett steg ner. Undrar vad jag skulle sakna mest i Stockholm? gärtfriheten? öppeneheten? de gulliga människorna? alla fina vänner? Nä´jag kan nog inte slita mig

Staden i sig är ju betydligt mysigare än Göteborg. I övrigt bryr jag mig inte.


   
SvaraCitera