Aviseringar
Rensa alla

Jag HATAR Stockholm jag HATAR Stockholm jag HATAR Stockholm


Ämnesstartare

jetekiffe:

Varför är det så kul att vara en nervös iskall poser hela livet.

Det bara är kul.
Jag älskar sthlm och attityden som finns här, förstår inte vad folk gnäller på. [n]


   
SvaraCitera

fel på dom? antagligen fel på dig. håll käften sluta klaga och gör något åt saken, packa din väska och dra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Göteborg

Vill bo där [sad]
Shit vad jag whinar om Göteborg. Det är säkerligen inte bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, ingen är väl så förtjust i stockholm. Jag var dit inatt faktiskt på en kryssning, nu mår jag skit dåligt.....det måste vara stockholms fel..... piss stad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eisleben:

Jag älskar sthlm och attityden som finns här

Alla stockholmare verkar ha en enormt stöddig och snobbig attityd, och alla ser förjävliga ut. Hatar stockholmare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är säkerligen inte bättre.

Mycket bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

och alla ser förjävliga ut.

Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var inne i någon galleria vid NK för några veckor sen. Det var vid lunchtid typ. Såg något fattigt ställe som sålde lunch och sånt. Kaffe kostade 40 spänn tror jag. Det var typ 15 meter lång kö. Man märkte att det var "inne" att äta lunch där.

Vill spy på alla idioter i stockholm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tack.

Men come on, dom flesta går runt i dyra modekläder och snackar utomordentligt snobbigt med folk. Tycker dom flesta där är så otroligt fåniga.

Sätter man dom i en skog eller någonting med smutsiga kläder och ett par stövlar så ber dom säkert om döden.

Och man hör alltid en massa flickor i tonåren snacka om en massa kläder eller någon snygg kille dom såg eller något. Suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Håla och håla. Det är en storstad.

Paris är en storstad, New York är en storstad, Tokyo är en storstad, Stockholm, darling, är visserligen en huvudstad, men inte riktigt en storstad. vad nu storlek spelar för roll i det faktum att stället suger

Simnudel:

Staden i sig är ju betydligt mysigare än Göteborg. I övrigt bryr jag mig inte.

Hur är den mysigare? du menar med vattnet och arkitetkuren and such?

Eisleben:

Det bara är kul.
Jag älskar sthlm och attityden som finns här, förstår inte vad folk gnäller på.

Ja "OMG jag måste se rätt ut annars dör jag och jag kan bara umgås med andra som passar in i min skeva bild av vad som är coolt, och den defnititionen är naturligtvis inhämtad från min senaste resa till London, och OMG hoppas att jag hamnar på nån mingelbild nästa gång jag går ut i ett par silverglittriga nylontights och nån skanky svart fodralklänning för det är så unikt men samtidigt passar det in så väl och nu ska jag gå döma och se ner på andra för det är det enda sättet jag kan bygga upp mitt självförtroende på för djupt ner mår jag skit och hatar mig själv men till och med det är lite coolt för att skratta är so last season och icke-indie" är en jättesoft attityd. verkligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborg är definitivt bättre än Stockholm, ni anar inte oO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jetekiffe:

verkligen

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

och snackar utomordentligt snobbigt med folk

Nu talar du om Stureplan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Göteborg är definitivt bättre än Stockholm, ni anar inte oO

Göteborg är helt okej. Skåne är rätt skönt. Stockholm är olidligt.

Sverige, överlag, är ett fail-land.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jetekiffe:

du menar med vattnet och arkitetkuren and such?

Ja, det är en vackrare stad.


   
SvaraCitera