Aviseringar
Rensa alla

jag hatar vinten


fufan fö vinten! +.+


   
SvaraCitera

värmande kläder


   
SvaraCitera

Jag verkligen hatar vintern. Avskyr snö och kyla - mer sommar till folket!


   
SvaraCitera

Tycker vintermodet är bättre än sommarmodet. Faktum är att sommarmodet är förjävligt.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Tycker vintermodet är bättre än sommarmodet. Faktum är att sommarmodet är förjävligt.

tumblr_m1d65qjb0c1qzi6z7o1_500.jpg

robert plant pekar på dig och ber dig att skärpa dig.


   
SvaraCitera

Man kan like väl gå runt i T-Shirt om man bor i staden nuförtiden... Människan är knappt utomhus längre och de få 2 minuterna man väntar på bussen klarar man av med T-Shirt.
Eller dom 50 sekunderna det tar att gå in på sitt jobb eller ifrån parkeringen till affären, garaget till dörren....
   Sen finns det sådana som vill vara ute frivilligt när det är snö ute och göra roliga saker... men jaja. Man är generellt ute myyyycket mindre nuförtiden.

Sen så behöver man inte köpa svenska kläder som liknar dom 10 miljoner andra svenskarnas jackor och tröjor. Det finns internetbutiker som säljer snygga och designade och olika kläder vilket inte Sverige vågar göra eller något... vad vet jag.


   
SvaraCitera

är mys, gillar


   
SvaraCitera

Fantastiskt: robert plant pekar på dig och ber dig att skärpa dig.

äh, den gubbstruten kan ta sig i brasan
Blink


   
SvaraCitera

vintern hatar dig


   
SvaraCitera

Xuzkie: Sen så behöver man inte köpa svenska kläder som liknar dom 10 miljoner andra svenskarnas jackor och tröjor.

Galenvrf skulle svenska kläder inte likna 10 mmiljoner andra svenskars jackor & tröjor?

mysterium 


   
SvaraCitera

lebell:

Galenvrf skulle svenska kläder inte likna 10 mmiljoner andra svenskars jackor & tröjor?

mysterium 

Ganska lamt inlägg utav mig men hade inte gjort något inlägg på flera dagar Mycket glad 
   Men jag menar att man kan köpa utländska kläder som har lite charm i sig vilket man tröttnat på svenska kläder... då jag tycker att det knappt är någon skillnad. Finns dunjackor och fodrade jackor. Och olika färger, det är typ det. Förvirrad


   
SvaraCitera

Xuzkie: Men jag menar att man kan köpa utländska kläder som har lite charm i sig vilket man tröttnat på svenska kläder... då jag tycker att det knappt är någon skillnad. Finns dunjackor och fodrade jackor. Och olika färger, det är typ det.

okej, förstår 🙂


   
SvaraCitera

VINTER ÄR DEN BÄSTA ÅRSTIDEN!!! JAG ÄLSKAR VINTERN!!!Hjärta


   
SvaraCitera

Kudhos:
Ingen gillar vintern.

Jag älskar ju vintern.


   
SvaraCitera
Kudhos

Men du räknas inte 🙁


   
SvaraCitera