Aviseringar
Rensa alla

Jag hittade min systers leksak, skulle jag säga till henne?


Ämnesstartare

Hon berättade att hon hade lite pengar att jag kunde låna på hennes skrivbord. Jag gjorde ett misstag och såg genom hennes katter, och hittade den här.

*smygreklam*


   
Citera
Ämnesstartare

Denna får passera, men försök hålla högre kvalitet. Jag drog inte ens på smilbanden.


   
SvaraCitera

Tråkig leksak, man kan väl lika gärna klämma på dom stationära stressbollarna.


   
SvaraCitera

Ah, hon e nog lebb lr bi.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska testa den, dendär knoppen kan nog var skön mot pärlan. Då har du haft skönumgänge med din syters bröst.
Sen kan du lämna lite muskladd kvar på den tycker jag, det är ju upphetsande att tänka på att hon kommer att ta i den sen.


   
SvaraCitera

Kavat_:

Jag tycker du ska testa den, dendär knoppen kan nog var skön mot pärlan. Då har du haft skönumgänge med din syters bröst.

[tard]

Kavat_:

Sen kan du lämna lite muskladd kvar på den tycker jag, det är ju upphetsande att tänka på att hon kommer att ta i den sen

[surprised][censur]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Ser inte poängen med att du skulle berätta för henne att du sett hennes klämsak. Vad vill du uppnå? Få henne generad?

Nä du, låt henne leka med sina leksaker så kan du fortsätta leka med dina.

Sen behöver det verkligen inte betyda något speciellt att hon har en sån. Det är många som köper sådana för att de är lite speciella och enbart sköna att klämma på, inte för att de blir upphetsade av att klämma på ett låtsasbröst.


   
SvaraCitera
orcite

Asså är du en tjej så kan du prata med henne. Hade du varit kille hade det varit anorlunda


   
SvaraCitera

låt henne vara. det blir pinsamt för henne sen


   
SvaraCitera