Aviseringar
Rensa alla

JAG HITTAR INTE CD/DVD-HÅLET I NYA DATORN?!?!?!


Ämnesstartare

?!?! Var brukar det finnas på laptops nu för tiden??

Eller finns det ens?


   
Citera

Fingra lite till på sidan av'ren.


   
SvaraCitera

Hmm brukar sitta antingen på höger eller vänster sida :-O om inte det är en sån där minimal laptop eller en macbook air eller nåt annat mysko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har du för dator?


   
SvaraCitera

Om man jämför ditt omanliga sätt att hantera och möta konflikter så antar jag att du inte är manligt teknisk heller,ge upp.


   
SvaraCitera

+jag tror jag såg dig för nåra dar sen i kista,om du har två nitbälten och ser sur ut


   
SvaraCitera

XTYLE:

Sluta

well,ge hit en förklaring och va en man för helvete.

XTYLE:

Hehe inte jag! Använder inte nitbälten

svarta jeans,nån svart jacka och svart mössa? och jag är ganska säker på att han hade ett nitbälte ialf.+vi korsa varandras vägar så om d va du så va d omanligt att inte ge mig en vänskapsdunk i ryggen!


   
SvaraCitera

Antingen så har du ett cd-läsare av traditionell modell där du trycker på en knapp och får ut en hållare av något slag. I så fall så bör du leta efter en knapp på sidan, som bör sitta på något som ser ut som en fyrkant. Eller så har du en slot-in, då är det en springa längs med datorn där du bara petar in skivan. Eller så har du ett stort, fyrkantigt hål längs datorn (som jag! [party]) och då har du en cd-läsare av traditionell modell som har ramlat ur. Om det senare är gällande så hoppas jag att du fick någon slags garanti med datorn.


   
SvaraCitera

Många nya laptops har ingen cd-läsare, jag har inte haft någon på mina tre senaste.


   
SvaraCitera

Du har antagligen håvat in en utan, för de sitter rätt tydligt på någon av sidorna.
Snopet [wink]


   
SvaraCitera

Bluff:

Snopet [wink]

Vad ska man med cd-läsare till i en laptop? Känns rätt ute.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Vad ska man med cd-läsare till i en laptop? Känns rätt ute.

Nattfilmstittande. Då kan man bygga in sig och ligga hur man vill, man ser exakt lika bra ändå. Det är bra och det enda jag använder min till.


   
SvaraCitera

Bluff:

Nattfilmstittande. Då kan man bygga in sig och ligga hur man vill, man ser exakt lika bra ändå. Det är bra och det enda jag använder min till.

Det måste man ju inte ha en cdläsare för, jag ser på serier hela nätterna med känner aldrig ett behov av cdläsare. Dock händer det att jag lånar resurser över nätverket istället.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det måste man ju inte ha en cdläsare för, jag ser på serier hela nätterna med känner aldrig ett behov av cdläsare.

Äh, det är väl bra om man redan har en stor dvd-samling. Så slipper man krångla


   
SvaraCitera

Det är lite coolt när en maskin har sånna där dolda luckor, man blir lycklig i hjärtat när man hittar en ny! (NES har nåt sånt på undersidan) och nintendo wii är också sådär lite luck-ninja. [love]


   
SvaraCitera