Aviseringar
Rensa alla

JAG HITTAR INTE CD/DVD-HÅLET I NYA DATORN?!?!?!


Bluff:

Äh, det är väl bra om man redan har en stor dvd-samling. Så slipper man krångla

Kanske det, jag har aldrig köpt film eller musik så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Man får ju nästan den känslan

Oj oj...

aristoteles:

Vad ska man med cd-läsare till i en laptop? Känns rätt ute.

Om man vill läsa skivor. Vad du känner är "rätt ute" betyder inte så väldigt mycket för den som är i behov av en cd-läsare.


   
SvaraCitera
Åtta

sculptura:

(NES har nåt sånt på undersidan)

Vad är det för hemlig lucka? Jag orkar inte hämta mitt NES för att titta efter själv.


   
SvaraCitera

Shrimpy_:

Om man vill läsa skivor. Vad du känner är "rätt ute" betyder inte så väldigt mycket för den som är i behov av en cd-läsare.

Jag tycker att behovet borde ha minskat de senaste åren. Ok i en stationär, det kan jag förstå, men i en laptop, den drar bara massa ström och låter och har sig?


   
SvaraCitera

Åtta:

Vad är det för hemlig lucka? Jag orkar inte hämta mitt NES för att titta efter själv.

Luls, vet inte iofs om den är så värst "hemlig" men grejjen är ju den att man vet inte vad man har den till. Spciellt inte när man var yngre.

nes_bottom.JPG


   
SvaraCitera
Issen

Chatta INTE i tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Äh, det är väl bra om man redan har en stor dvd-samling. Så slipper man krångla

då måste man ju dra med sej en bunt dvd filmer överallt och *PoOf* så vart den itne bärbar längre.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Eller så har du en slot-in, då är det en springa längs med datorn där du bara petar in skivan

var sitter en sån? fattar inte

XTYLE:

?!?! Var brukar det finnas på laptops nu för tiden??

Eller finns det ens?

men får man höra då? köpte du en dator som du trodde d va dvdgrej på och så var d inte d? xD


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera