Aviseringar
Rensa alla

Jag känner för att döda!!


Ämnesstartare

Hur ska jag stilla begäret? [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Bli Jönköpings Dexter och döda alla seriemördare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slå näven i asfalten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela något spel eller gå ut och kasta sten i vatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Bli Jönköpings Dexter och döda alla seriemördare.

Mm har fantiserat om det i flera månader! [blush] Alla narcissister åtminstone, om de har dödat eller ej kvittar ju!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

spela något spel

Gärna ett där det kommer galet mycket saker att döda, det borde stilla begäret tycker jag att det låter som.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm mördarspel med massor vapen och sno bilar, döda civila, skjuta, leta offer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

mmm mördarspel med massor vapen och sno bilar, döda civila, skjuta, leta offer

Att inte GTA V kan släppas lite tidigare alltså.. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Att inte GTA V kan släppas lite tidigare alltså..

aa men du får spela andra sådana spel tills det släpps!! eftersom du är så arg nu så kan du tänka att du skjuter på utgivarna eller vad det kallas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

eftersom du är så arg nu så kan du tänka att du skjuter på utgivarna eller vad det kallas

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur ska jag stilla begäret?

köp massor leksaksdjur ock leksaksmänniskor o hitta på utstuderade sätt att deformera och stympa dem, kan ju tänka att de är lite voo-doo hur det nu stavas också.

man kan skicka en barbie upp i luften med en racket, eller åh juste mat format som levande varelser fungerar också man kan knivhugga en marsipangris eller giljotinera en leksakstomte osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

köp massor leksaksdjur ock leksaksmänniskor o hitta på utstuderade sätt att deformera och stympa dem, kan ju tänka att de är lite voo-doo hur det nu stavas också.

FYFAN DU ÖR SJUK [no-no][cry][blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

man kan skicka en barbie upp i luften med en racket, eller åh juste mat format som levande varelser fungerar också man kan knivhugga en marsipangris eller giljotinera en leksakstomte osv

Egen erfarenhet utav detta eller? [crazy]


   
SvaraCitera
Paseo

jag hade den känslan häromdagen också
det var pga en idiotisk människa som behandlade mig som en totalt efterbliven människa
jag gick runt å va så ARGGGGGGHHHHH så jag fick helt enkelt packa handväskan med massa hårda saker å sen gå o smälla till han
det va så skönt
är du arg på en människa är mitt råd att slå den
slåååå [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

är du arg på en människa är mitt råd att slå den

Han är narcissistisk, större & starkare än mig. Det är jag som kommer att hamna på marken. [sad]


   
SvaraCitera