Aviseringar
Rensa alla

Jag känner för att döda!!


Ämnesstartare

Hjärtlös:

FYFAN DU ÖR SJUK

får jag en egen diagnos? [blush]

S3ON:

Egen erfarenhet utav detta eller?

kanske [ops]

Paseo:

jag gick runt å va så ARGGGGGGHHHHH så jag fick helt enkelt packa handväskan med massa hårda saker å sen gå o smälla till han
det va så skönt
är du arg på en människa är mitt råd att slå den
slåååå

HAHAAHHAHA naee asså är det samma som du sa du slog i mina tankar just nu tråden? du är farli du paseo : D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

så jag fick helt enkelt packa handväskan med massa hårda saker å sen gå o smälla till han

Involverade det blod, skrik och poliser? Gör mig inte besviken nu Paseo [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Han är narcissistisk, större & starkare än mig. Det är jag som kommer att hamna på marken.

hmmm går det att göra så att han/folk slutar vara narcissistisk/a? Då skulle man slippa vara förbannad på sånna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

hmmm går det att göra så att han/folk slutar vara narcissistisk/a? D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

för att?


   
SvaraCitera
Paseo

oatsreuvaue:

HAHAAHHAHA naee asså är det samma som du sa du slog i mina tankar just nu tråden? du är farli du paseo : D

ja hihi det är samma är inte SÅ farlig

isola:

Involverade det blod, skrik och poliser? Gör mig inte besviken nu Paseo

[bigsmile] nää jag hörde jaws soundtracket i huvudet, så jag laddade ner den, å lyssnade på min mp3. bara för å KÄNNA mig farlig en stund. tittade psykopatiskt å sådär.
så gick det lite längre genom att jag laddade väskan med hårda grejer från skåpet (va i skolan)
jag va så arg så jag försökte på alla sätt o vis få utlopp för ilskan
men så kunde jag inte hålla mig. med jaws i lurarna o synen av detta vider kunde jag inte hålla mig från att ge han en smäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

[bigsmile] nää jag hörde jaws soundtracket i huvudet, så jag laddade ner den, å lyssnade på min mp3. bara för å KÄNNA mig farlig en stund. tittade psykopatiskt å sådär.
så gick det lite längre genom att jag laddade väskan med hårda grejer från skåpet (va i skolan)

[love]

Paseo:

jaws i lurarna o synen av detta vider kunde jag inte hålla mig från att ge han en smäll

så då fick du bara fram och sopade till hen [bigsmile]
vad hände sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

hmmm går det att göra så att han/folk slutar vara narcissistisk/a?

Ja, genom att döda dem! [sad]

Tog en cigg, känns bättre! Ska sova nu, natti! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

g. med jaws i lurarna o synen av detta vider kunde jag inte hålla mig från att ge han en smäll

spännande! vad hände sen? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ka sova nu, natti!

nattinatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

för att?

Personlighetsstörning. Det går att hantera igenom terapi så att de kan fungera bättre med andra, men inte att bota. De vill ju sällan bli hjälpta heller då de ofta inte ser något problem med sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Personlighetsstörning

mhm okej, men då borde det gå att fixa om man bara har narcissictiska tendenser


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

så då fick du bara fram och sopade till hAn [bigsmile]
vad hände sedan?

oatsreuvaue:

spännande! vad hände sen? 😮

han hade inte sina kompisar där då, så han tittade bara på mig med hopknäppt mun o stora ögon. MOAHAHAHAHAHAHA [badgrin]
REVENGEEEEE
VREDE
sen när han träffat på mig efter detta har han försökt undvika å titta på mig alternativt stuckit med svansen mellan benen.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

sen när han träffat på mig efter detta har han försökt undvika å titta på mig alternativt stuckit med svansen mellan benen.

[party][party][party][bigcheers][cheers][ops] füla smileys men aa yohooo yippee osv


   
SvaraCitera