Aviseringar
Rensa alla

Jag känner mig förföljd..


Ämnesstartare

Tycker du inte att du kanske bör söka någon form utav hjälp för det då+
om du nu inte trollar som i kattråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var det 1 spöke?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en annorlunda person med speciell personlighet, jag köper det.. Att man inte kan tas seriöst på ett forum som detta är endå katastrof.. Det måste väl finnas någon här som tror på spöken?

Antagligen vågar de inte yttra sig för att slippa bli idiotförklarade.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tycker du inte att du kanske bör söka någon form utav hjälp för det då

Hjälp i form av sådan som spökjägare kan erbjuda möjligtvis, vart finner man en sådan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helleboríne:

Jag är en annorlunda person med speciell personlighet, jag köper det.. Att man inte kan tas seriöst på ett forum som detta är endå katastrof.. Det måste väl finnas någon här som tror på spöken?

jag tror på spöken ^^, men vad ska man svara på sånt här? haha


   
SvaraCitera
mynona

Helleboríne:

Att min avlidna moster skulle vara verksam känns ganska osannolikt, men i samma visa är inget omöjligt..

Jag förstår inte det här med spöken: om vi rent teoretiskt säger att det finns ett liv efter döden, så har man väl i så fall ändå bättre saker för sig än att spöka och dröja kvar i den här världen där handen går rakt genom allt man försöker röra vid? Vad skulle din moster ha för motiv till detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helleboríne:

Hjälp i form av sådan som spökjägare kan erbjuda möjligtvis, vart finner man en sådan?

ja eller hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag förstår inte det här med spöken: om vi rent teoretiskt säger att det finns ett liv efter döden, så har man väl i så fall ändå bättre saker för sig än att spöka och dröja kvar i den här världen där handen går rakt genom allt man försöker röra vid? Vad skulle din moster ha för motiv till detta?

en del är typ att de måste stanna på jorden för att de har gjort nåt dumt mot nån, och bara vissa kan se spökena... så de måste vara här tills de har kommit på ngt sätt att rätta till det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatinerna:

jag tror på spöken ^^

Blir nyfiken på vad du har upplevt nu! Har du lust att beskriva?

mynona:

Vad skulle din moster ha för motiv till detta?

Hon vill sprida sin hat antagligen.. Jag minns att jag beskrev detta i den andra tråden jag skapade också.. Men min moster var väldigt rasistisk av sig.. Sedan mina föräldrar adopterade mig sade hon upp relationen till dem.. Jag hann aldrig träffa henne i livet, och det är jag mycket tacksam för! Ingen släkting pratar gott om henne inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helleboríne:

Blir nyfiken på vad du har upplevt nu! Har du lust att beskriva?

inget speciellt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatinerna:

inget speciellt...

Intressant.. För de flesta krävs det att man har känt andens närvaro för att välja att tro menar jag. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helleboríne:

Intressant.. För de flesta krävs det att man har känt andens närvaro för att välja att tro menar jag. [smile]

sett 1 spöke men sånt är juh vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatinerna:

sett 1 spöke men sånt är juh vanligt

Hur var det? Jag har aldrig sett dem, endast känt närvaron som en form av iakttagelse och hört ljud från saker de har rört vid..

I vilket samband såg du spöket? & vid vilken tid på dygnet inträffade det osv? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helleboríne:

Hur var det? Jag har aldrig sett dem, endast känt närvaron som en form av iakttagelse och hört ljud från saker de har rört vid..

det var lite läskigt men den gjorde inget, bara stod stilla
har sett spöken fler gånger men tänkte inte på det förut...

Helleboríne:

I vilket samband såg du spöket? & vid vilken tid på dygnet inträffade det osv? [smile]

det var på natten, men man kan juh inbilla sig saker 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatinerna:

det var lite läskigt men den gjorde inget, bara stod stilla

Såg den ut som i gamla filmer? Som en vit, genomskinlig människa?

101 dalmatinerna:

det var på natten, men man kan juh inbilla sig saker 😉

Hmm, låter obehagligt!! [sad]


   
SvaraCitera