Aviseringar
Rensa alla

Jag känner mig mobbad här av göteborgare!


Ämnesstartare

Vad fan har ni emot Stockholmare? Jag är här för att skapa fred mellan oss men får bara massa skit tillbaks. 🙁

Alla säger att Stockholmare är dryga och otrevliga, men jag tror snarare detta gäller er göteborgare, psykopater är ni allesammans!


   
Citera
Ämnesstartare

Kommer från gbg och har ett ex i sthlm. Hahahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hört talas om rivalitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BatmanMolly:
Kommer från gbg och har ett ex i sthlm. Hahahaha.

Du har inget emot oss då? Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kukkonen:
Hört talas om rivalitet?

nej, vad betyder det? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Du har inget emot oss då? Söt

Hahaha beror väl på, det jag fått ut av stockholmare under 10 månader där är att folk inte alls är pratglada och att ingen kan hålla tyst Glad But that might just be me. Hahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BatmanMolly:

Hahaha beror väl på, det jag fått ut av stockholmare under 10 månader där är att folk inte alls är pratglada och att ingen kan hålla tyst Glad But that might just be me. Hahaha.

Jag är pratglad, och de flesta jag känner. Kan det inte vara så att stockholmare är lite rädda för göteborgare och att det är därför dom inte vågar prata?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

K  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Jag är pratglad, och de flesta jag känner. Kan det inte vara så att stockholmare är lite rädda för göteborgare och att det är därför dom inte vågar prata?

Hahahah de jag träffat har snackat som fasiken bakom min rygg och hittat på grejer om mig 🙂 Sedan är ju tunnelbanan inte att glömma. Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BatmanMolly:

Hahahah de jag träffat har snackat som fasiken bakom min rygg och hittat på grejer om mig 🙂 Sedan är ju tunnelbanan inte att glömma. Haha.

Känner igen mig på det du beskriver, fast i mitt fall var det göteborgare som talade bakom min rygg. Varför kan inte alla vara sams bara och sluta det här? 🙁


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Käft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Känner igen mig på det du beskriver, fast i mitt fall var det göteborgare som talade bakom min rygg. Varför kan inte alla vara sams bara och sluta det här? 🙁

Är öppen för förslag men jag trivs bäst i Göteborg och bland göteborgare 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:
Käft.

Ursäkta mig? Kom jag åt en känslig nerv hos dig?

BatmanMolly:

Är öppen för förslag men jag trivs bäst i Göteborg och bland göteborgare 😉

Jag vill att alla skall leva lyckliga tillsammans i lugn & harmoni. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Jag vill att alla skall leva lyckliga tillsammans i lugn & harmoni. 🙁

Det är därför du har en "Keep calm and hata Göteborg" på din profil 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BatmanMolly:

Det är därför du har en "Keep calm and hata Göteborg" på din profil 😉

Ja exakt! För samhället i Göteborg förhindrar ju oss från att leva alla lyckliga tillsammans. 🙁


   
SvaraCitera