Aviseringar
Rensa alla

Jag känner mig smutsig!


Ämnesstartare

Jag hade sex i helgen med en brud, som dagen efter ringer mig och säger hon hade Klamydia.

Första tanken var att jag ville anmäla fanskapet, för att hon smitta ner mig med klamydia utan att berätta hon hade nåt. (hon sa hon nyss testat sig och var frisk)

Nu känner jag mig smutsig ifall jag fått klamydia eller ej, men har ringt in och bokat en tid nästa vecka för urinprov.

Grejen är att jag hade för några år sen också sex med en klamydia smittad brud, som jag därefter gick och kolla mig om jag hade fått klamydia. Provresultatet då visade sig negativt, att jag inte hade klamydia.

Och om det visar sig negativt nu igen denna gång, är jag typ slags immun mot könsjukdomar då?

Jag har ju inte märkt ett jävla dugg att jag har klamydia nu... (jag e kille)


   
Citera

Att efter vadå, tre dagar skulle märka något är ju.. tvivelaktigt. Testa dig, skulle det vara negativt betyder det inget annat än att du inte blivit smittad.


   
SvaraCitera

[badgrin]

Akymo:

är jag typ slags immun mot könsjukdomar då?

Finns de som är immun mot klamydia. Men två fall är inte i närheten av tillräckligt många för att påstå något sådant. Tycker du ska ligga med 20-30 pers som har klamyda, hårt sex ska det vara också. Sedan kan man börja dra slutsatser...

Akymo:

immun mot könsjukdomar då

Jag hoppas att du inser att det är skillnad mellan olika könssjukdomar? Annars borde du ta några steg tillbaka och bara syssla med onani och mellanstadiestudier.


   
SvaraCitera

Myksa:

Jag hoppas att du inser att det är skillnad mellan olika könssjukdomar? Annars borde du ta några steg tillbaka och bara syssla med onani och mellanstadiestudier.

Fan vad bra svar! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrev fel... mena immun mot klamydia..

Jo men vi hade sex mer än en gång, den första bruden jag hade sex med för några år sen hade jag typ sex med 5 gånger totalt.
Fick ingenting.

Den här bruden i helgen hade jag sex med 3 gånger totalt.

Kan provresultat med urinprov visa felaktigt?

Känns smutsigt och springa runt med klamydia om provsvaren inte visar det...


   
SvaraCitera