Aviseringar
Rensa alla

Jag känner mig som Lasse Winnerbäck!


Ämnesstartare

[love][love][love][love][love]

Denna går på repeat i min hjärna 🙂


   
Citera

som en gammal nazist eller vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrog hans röst framför Lasses, särskilt i början av låten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

som en gammal nazist eller vad menar du?

*googlar nyfiket*
Oj damn!

Vill dock ge honom "the benefit of doubt", då han tycks ha brutit rätt ordentligt med det. Men värt att ha i åtanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Föredrog hans röst framför Lasses, särskilt i början av låten.

Gillar "kom ut ur garderoben winnerbäck, du är välkommen att kämpa vid vår sida" [blush]


   
SvaraCitera

KingGurka:

Vill dock ge honom "the benefit of doubt", då han tycks ha brutit rätt ordentligt med det.

du menar genom typ ​det här? har läst en intervju som berör hans tidigare nazi-tid, där han typ säger att "man var ung och dum". minns inte vart, dock.

ot: vet att även "uffe" i ace of bace var gammal nazist, jag undrar hur många fler svenska kändisar som varit i de svängarna. skulle vilja sammanställa en lista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

du menar genom typ ​det här? har läst en intervju som berör hans tidigare nazi-tid, där han typ säger att "man var ung och dum".

Nja, menar att vad man kan se har han inte mycket gemensamt med den tiden. Han skriver anti-våldssånger, har annat namn och bara allmänt verkar inte samma typ.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Nja, menar att vad man kan se har han inte mycket gemensamt med den tiden. Han skriver anti-våldssånger, har annat namn och bara allmänt verkar inte samma typ.

klassiska knep för att dölja nazism. flytta till sydamerika och byta namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

klassiska knep för att dölja nazism. flytta till sydamerika och byta namn.

Haha <3

internet:

ot: vet att även "uffe" i ace of bace var gammal nazist, jag undrar hur många fler svenska kändisar som varit i de svängarna. skulle vilja sammanställa en lista.

Tror det kan vara rätt många, överlag så verkar ju artister röra sig i udda och ibland extrema sammanhang. Är väl lite det där med "heart of an artist" osv, samma som att många missbrukar. Fast är få artister som är höger iaf, bortsett från vitmaktmusik.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Fast är få artister som är höger iaf, bortsett från vitmaktmusik.

och han i just d + mange schmidt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

och han i just d + mange schmidt [crazy]

Mjo, finns ju ett par givetvis. Anna Ternheim tror jag är liberal, men hon gör ju inte direkt politisk musik. Och svartrockare är ju ganska ofta satanister, som ju är en högerextrem ideologi.


   
SvaraCitera