Aviseringar
Rensa alla

JAG KAN INTE KOMMA


Ämnesstartare

Hej, som typ alla andra tjejer så har jag födds med en fittan som är extremt svår att få det skönt. Det är vissa saker som är skönt. Tex juckning mot föremål tex. Men när det kommer till Sex eller onanering är det inte alls skönt. Ingenting känns skönt. Min pojkvän kan göra tex nästan vad som helst på mig och det känns inte så skönt. Min pojkvän är väldigt blyg och har dåligt självförtroende så jag vill inte säga att det han gör är fel. Det är något han skulle kunna bli ledsen över. Vet att han verkar fjantig men sån är han och jag älskar honom ändå

Iallafall, jag kan inte få mig själv att komma, min pojkvän kan inte få mig att komma... Inget funkar. Grejen är den att när han tex rör klitoris så får jag mest en obehagkänsla. Mina ben skakar på det sätt alla säger att ddet ska göra. Det spänner sig i magen. Men det är mest obehag jag känner. DET ÄR INTE SKÖNT.
Jag har provat nästan allt själv, En gammal deo (Som dildo). vattenstrålen från duschen. Ja det mesta. MEN INGET FUNKAR. 

Jag vet att dem flesta kommer säga "Ja men det är alltid bäst att säga till din pojkvän vad du tycker om)

1. Jag vill inte såra honom, för han kommer nog få ett jävligt dåligt självförtroende då.
2. JAG VET INTE VAD JAG TYCKER ÄR SKÖNT

snälla hjälp mig vad ska jag göra


   
Citera

Berätta hur du känner, att det inte är han som är felet, utforska mer så hittar du något du tycker är skönt.


   
SvaraCitera

Du har en klitoris. Ta på den, peka på den, tvinga honom att röra den osv.


   
SvaraCitera
torg1

Jag tror det är vanligare än vad man tror att tjejer känner/har känt som du.

Försök va avslappnad och inte tänka så mkt(självfallet bör du tänka på ngt som gör dig upphetsad osv) Var bara i nuet lixom. Om juckning mot föremål känns skönt så är ett förslag att  utfoska klitoris lite mera 🙂
Du behöver ju inte ha som mål att nå orgasm utan endast testa olika tekniker och på så sätt få lite mer känsla för vad som funkar bättre och vad som funkar sämre.
Om du vet vad du själv tkr är skönt så är de enklare att få sexet med partnern att funka. Alla tkr om olika och om din partner tex inte haft sex med fler personer än dig så kan det vsra svårt att veta hur man faktiskt ska görs för att just DU ska njuta. Så de är absolut inget fel att säga/visa personen hur man vill ha det


   
SvaraCitera

Du får nog ta och berätta det, men var nogran med att poängtera att det inte är hanns fel!


   
SvaraCitera
Gifted

Säg till din snubbe att du inte kan förvänta dig att han kan få dig att komma, om du själv inte kan fixa det... Det är en vettig filosofi tycker jag.


   
SvaraCitera
alis
 alis

Jag tycker du ska kolla på porrfilm å få idéer där onanera under tiden 🙂 jag kunde inte heller komma förut men efter att jag kollat på porrfilm å onanerat så har jag blivit superkåt å hittat mitt sätt att få de att fungera 🙂


   
SvaraCitera

Relax spänn av, det tar ett tag att komma. Kan bli jättetrött för att jag vill komma på direkten men då blir det bara svårare liksom


   
SvaraCitera

Har du provat en wand? Det är extremt få som INTE kommer av en sådan. Tar typ 2 minuter för mig men kan ju variera..

http://box2you.se/index.php?route=product/product&path=84_132&product_id=1275


   
SvaraCitera

köp någon sexleksak som du kan jucka mot?
din partner måste inte penetrera dig, du kan göra annat för honom.


   
SvaraCitera