Aviseringar
Rensa alla

jag kan inte lägga in bilder


Ämnesstartare

varför kan jag inte lägga in bilder? jag har lagt in förr och då funkade det. jag kan inte ens lägga in samma bilder som funkade då. bilder jag har tagit från Internet går men varför funkar inte mina som är tagna från kameran, jag fattar det inte. börjar bli irriterande. har kollat typ allt men inget funkar.

nån som vet nåt? och jag har inte fullt med bilder här. det finns plats och mina bilder är inte för stora

help me!


   
Citera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mina bilder är inte för stora

Så de är inte över 1MB?

Testar du då alltså med vår funktion där man klickar på bilden och den dyker upp i nytt fönster?

Om filen ej är större än 1MB så vet jag inte då kan du fråga

Åtta:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Så de är inte över 1MB?

har både och. provat med båda men inget funkar. men jag har bilder redan som jag lade in förr som är över 1 MB, då gick det?

Knarko:

Testar du då alltså med vår funktion där man klickar på bilden och den dyker upp i nytt fönster?

det där förstod jag inte riktigt? hur menar du?

jag går in på skapa album. sen står det att jag har använt 0,2 MB av 10 och jag trycker lägg till bild och tar nån under 1 MB och trycker gå vidare men då tar den mig inte vidare. kommer upp "sidan kan inte visas" men med bild tagen från internet så går det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Om filen ej är större än 1MB så vet jag inte då kan du fråga

ska göra det om inget här hjälper. ska kika på det igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Om filen ej är större än 1MB så vet jag inte då kan du fråga

jag har en teori

jag sa ju att jag lagt upp bilder förr. är nåra st. står nu att man inte får ha mer än 10 MB. de kan mycket väl vara mer än 10 MB tillsammans men det står bara att jag använt 0,2 MB [confused] kan det ha med saken att göra

kanske löser sig om jag raderar allt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

kanske löser sig om jag raderar allt?

Ingen aning. Får hoppas att Åtta ser tråden och kan mer =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Ingen aning. Får hoppas att Åtta ser tråden och kan mer =)

haha jag skickade ett pm

ingen annan verkar ju orka svara här


   
SvaraCitera