Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte sova


Ämnesstartare

titta på klackan....har ni några tips på hur man bär sig åt för att sova när man SKA sova? [sad]


   
Citera

urinsoda:

titta på klackan....har ni några tips på hur man bär sig åt för att sova när man SKA sova?

råplugga inför ett prov imorrn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

råplugga inför ett prov imorrn

Jag gör det nu ungefär, skriver ett tal, men man blir bara utråkad, inte direkt trött 🙁


   
SvaraCitera

urinsoda:

Jag gör det nu ungefär, skriver ett tal, men man blir bara utråkad, inte direkt trött 🙁

liraru wow då? [rolleyes]


   
SvaraCitera

lira*


   
SvaraCitera

Bara acceptera att det inte går och göra något kul eller något produktivt i några timmar, en natts dålig sömn dör man inte av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

liraru wow då?

Wow[mad]

Jag kan försöka lira Rome total war iställe [cheers]

z i n:

Bara acceptera att det inte går och göra något kul eller något produktivt i några timmar, en natts dålig sömn dör man inte av.

Ungefär ett års då? D:


   
SvaraCitera
Papper

Bättre att inte sova alls än att lägga sig försent och försova sig ordentligt


   
SvaraCitera

urinsoda:

Ungefär ett års då? D:

Då bör man söka hjälp... (bör själv göra det egentligen [sad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Då bör man söka hjälp... (bör själv göra det egentligen )

Förstår inte varför något så njutningsbart och alldagligt måste vara så svårt för mig [tard]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Förstår inte varför något så njutningsbart och alldagligt måste vara så svårt för mig [tard]

Jag vet varför det är svårt för mig iaf, jag tänker för mycket, oroar jag mig sedan utöver det eller har ångest över neågot så är det fan omöjligt att sova. Jävla känslor och tankar, varför kan man inte bara koppla bort dem vid behov?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

varför kan man inte bara koppla bort dem vid behov

Det skulle fan vara guld, silver och brons [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan inte helelr sova [tired]
jag måste jobba, har jobbat ständig natt i x antal månader nu och kan ju säga att jag kommer inte ihåg vad dygnsrytm är för något [tard]


   
SvaraCitera

WELCOME TO MY WORLD EVERYONE [bigcheers][party]


   
SvaraCitera

kan inte heller sova inatt, så jag ska städa rummet och göra läxor tills klockan är dags att gå till skolan...


   
SvaraCitera