Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte växa upp!


Ämnesstartare

Kan man få hjälp med att växa upp psykiskt? Vad är problemet när man har jättejätteproblem att bli större psykiskt? Jag kan det med att plugga, jobba och klara mig själv, sånt som krävs för att hålla en flytande, det är inte där skon klämmer. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Blinky Bill:

sånt som krävs för att hålla en flytande

Vadå kan du inte simma? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Vadå kan du inte simma?

Jo

Image


   
SvaraCitera

Blinky Bill:

Kan man få hjälp med att växa upp psykiskt? Vad är problemet när man har jättejätteproblem att bli större psykiskt? Jag kan det med att plugga, jobba och klara mig själv, sånt som krävs för att hålla en flytande, det är inte där skon klämmer. [sad]

Jag förstår hur du menar, men ändå inte. Vart klämmer skon? Det måste du komma på innan någon kan hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blinky Bill:

Jo

Om du behöver flytdynor och annat så verkar det mer som om du inte kan simma [y]


   
SvaraCitera

Blinky Bill:

Jag kan det med att plugga, jobba och klara mig själv, sånt som krävs för att hålla en flytande, det är inte där skon klämmer. [sad]

Det är väl bara det som behövs?


   
SvaraCitera

Jag vill inte växa upp [sad]


   
SvaraCitera

Jag kan inte heller växa upp känns det som, och har missat en massor under min uppväxt.
Det är fett drygt [sad]


   
SvaraCitera

Blinky Bill:

Kan man få hjälp med att växa upp psykiskt?

Läste detta, antog att du menade:

Blinky Bill:

plugga, jobba och klara mig själv

Men tydligen inte. Vad menar du att du inte kan växa upp med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Vart klämmer skon? Det måste du komma på innan någon kan hjälpa dig.

Det har blivit så destruktivt och ensamt. Jag känner mig utstött av mig själv eftersom jag inte orkar tillåta det finnas. [cry]

FreeWay89:

Om du behöver flytdynor och annat så verkar det mer som om du inte kan simma

Duktigt. 😉

Brk g:

Det är väl bara det som behövs?

behöver lite mer!

Rejmond D Röjter:

Jag kan inte heller växa upp känns det som, och har missat en massor under min uppväxt.

Hur är sambandet dem emellan?


   
SvaraCitera
kachin

Blinky Bill:

Det har blivit så destruktivt och ensamt. Jag känner mig utstött av mig själv eftersom jag inte orkar tillåta det finnas. [cry]

Varför tillåter du det inte? det är helt normalt, alla människors humör o självkänsla svänger, bara olika mycket. acceptera dig själv som du är oavsett om du är på ditt bästa humör eller deppig. det är såklart svårt och det går nog aldrig att ha någon perfekt balans men det kan alltid bli bättre 🙂 sen vet jag väl inte vad >växa upp< innebär. tror knappt någon gör det [crazy]

edit: nu kanske jag svängde ut lite från ämnet men grunden ligger ju i självkänslan o självförtroendet.


   
SvaraCitera

jag kan växa upp, men vägrar [cute]


   
SvaraCitera

Blinky Bill:

Hur är sambandet dem emellan?

Typ att jag pga mitt ointresse för nya saker gick miste om en hel del...
Lite vagt formulerat, och ganska ointressant ser jag nu [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Varför tillåter du det inte?

För att jag aldrig tror jag växer upp annars. Jag verkar ha fastnat på vägen. [blush]

kachin:

sen vet jag väl inte vad >växa upp< innebär. tror knappt någon gör det

Sant 🙁

loom:

Vad menar du att du inte

Jag försökte skapa tråden utifrån det först, men det blev alldeles för utlämnande. [sad]


   
SvaraCitera

Blinky Bill:

Jag kan det med att plugga, jobba och klara mig själv, sånt som krävs för att hålla en flytande, det är inte där skon klämmer.

Var klämmer den då? Jag kan inte se att det är positivt att växa upp på fler sätt än det du nämnt.


   
SvaraCitera