Aviseringar
Rensa alla

Jag knäcker er alla


Ämnesstartare

Angående min tidigare tråd
Alltså, då menar jag ni som skrivit att ni kommer få snygga avkommor för att ni själva är det.

Min empiriska sida visar följande:
Snygg ♂ + Snygg ♀ => Fult barn
Ful ♂ + Ful ♀ => Snyggt barn
Ful ♂ + Snygg ♀ => Det beror på
Snygg ♂ + Ful => Det beror på

[cool]

Dold text: Men min rationella sida knäcker sönder den här dåliga teorin, så ni vinner kanske ändå.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Man har ju ej endast drag från sina föräldrar utan deras föräldrar osv så det är rätt muppigt att ba åh jag är söt och min partner är söt nu kommer vi få en bebis som ser ut som vi alltså jettesöt

alla föräldrar tycker att deras barn är sötast. ska tycka så iaf.


   
SvaraCitera

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man har ju ej endast drag från sina föräldrar utan deras föräldrar osv så det är rätt muppigt att ba åh jag är söt och min partner är söt nu kommer vi få en bebis som ser ut som vi alltså jettesöt

Precis! Det där ger mig hopp om att mina barn kan bli längre än 165-169cm! :)!!!

isola:

ska tycka så iaf.

Jag med!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska döda minabarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

va?

Vissa föräldrar är "fake" och därav snygga/fräscha men sedan ploppar barnet ut och har olyckligtvis säkerligen fått x antal för mycket av de dåliga generna och då undrar man "vad fan gick fel?"

det här händer ofta med tanke på dagens utseendefixering, så en del av mig har generaliserat fram den ovanstående "teorin"/det tänket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, orka bry sig om ungen råkar bli ful, bara ungen får ett bra liv så är jag nöjd och det kan man få trots ickesnygghet. Den teorin du dock skriver om tror jag inte, det är jävla mycket slump och tur osv.


   
SvaraCitera

debepe:

fake

när du läser genetik djupare så kommer du inse att det inte är så enkelt som du får det att verka. precis som isola påpekade så har du många recessiva gener från dina förfäder som du kommer att föra vidare till dina barn. och du vet inte hur det kommer att slå. så även om du träffar en snubbe med till synes perfekta gener så kan det ändå slå "fel", lite som du också kommit fram till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

när du läser genetik djupare så kommer du inse att det inte är så enkelt som du får det att verka.

Men va? När har jag fått det att verka enkelt utan att visa min extrema generalisering av erfarenheter?[crazy] du sitter och trycker in ord i munnen på mig, känner jag ://// ta de senaste trådarna med en nypa salt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan började nu googla söta bebisar. Trodde att jag slutat med det men näe pga denna tråd så gjorde jag det igen. Om man kunnat paxa att ha Charlie Schulman som bebis så hade jag gjort det.

Image


   
SvaraCitera

debepe:

du sitter och trycker in ord i munnen på mig, känner jag ://// ta de senaste trådarna med en nypa salt

ah sry, svårt att veta när/om du är seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sirjens:

orka bry sig om ungen råkar bli ful, bara ungen får ett bra liv så är jag nöjd och det kan man få trots ickesnygghet.

Så resonerade nog den kvinnan som blev befruktad av sin egen pappa eller tvärtom
Vart är världen påväg? D:

Sirjens:

Den teorin du dock skriver om tror jag inte, det är jävla mycket slump och tur osv.

Vet, du är inte den första som insåg det - jag var nog själv först[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

svårt att veta när/om du är seriös.

Haha, tycker inte du ska skylla på det när tråden heter "Jag knäcker er alla", men bra att du försvarar dig själv, det är en styrka.

isola:

Charlie Schulman

Du ser; ful förälder= snygg bebis!!!!!!!!!!!
haha han kommer nog se det här om han googlar sitt barn eller något

sry ALex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Så resonerade nog den kvinnan som blev befruktad av sin egen pappa eller tvärtom
Vart är världen påväg? D:

[confused]


   
SvaraCitera

debepe:

Snygg ♂ + Snygg ♀ => Fult barn
Ful ♂ + Ful ♀ => Snyggt barn

baserat detta på dina egna föräldrar och du?


   
SvaraCitera