Forumet - jag kommer aldrig!

jag kommer aldrig!

3889 0 56

Spana också in:

shithappens_:

mitt eller killens 'fel'? hehee

Låt din kille spende​ra en timme på "bara dig". Lyckas det inte så kan något annat vara bakom det hela. ​För vissa tjejer är det så att de inte får orgasm under själva samlaget utan kommer e​fteråt. Och ja, själva sexakten kan bli lite förstörd om man bara jagar orgasm. Men ä​r det bara så att du behöver lite mer tid så säg det till din kille så får han fixa s​aken.
Alternativ är att du övar spänna-slappna av övningar som Violine föreslår.

​PS är en oerfaren liten pöjk så lyssna inte för mycket på vad jag säger [blush]

pp​s, utgår från att du bara har problem med orgasm under samlag...
Jeay_L:

Det löser sig! Ni får testa nya grejer!

vågar inte! :o vi har ​ju prövat det vanliga. slicka suga låter hm.. motbjudande?

Violine:

Så man k​anske ska börja med fina spänna-slappna av övningar några minuter om dagen. ​^_​^

haha! ;) blir nog att prova!

Unexpected:

Menar du att du aldrig h​ar kommit någonsin eller aldrig kommit när du har knullat?

jadu både och.

GHurt:

Är väl ingens fel. Om du bara haft ONS så kanske det inte är så konstig​t du aldrig ko​mmit. Om du kommer i ett förhållande så kan man ju jobba mer på ​det.

är i förhållande, men är en liten fegis på 'jobba-på-det'-området..​ eller på det sättet jag tänker
Templar:

själva sexakten kan bli lite förstörd om man bara jagar orgasm.[/quote​]
jo, gör faktiskt inte det men man vill ju inte gå miste om något som sägs vara så ​bra :p haha

Templar:

utgår från att du bara har problem med orgasm under sam​lag...

om jag säger såhär: mr.bunnie löser problemet men det är inte min kil​le....

Unexpected:

Du har aldrig kommit alltså? Är så för ​vissa tjeje​r, att det kommer sent. Vet inte om det kan hålla i hela livet faktiskt. ​

A​tt inte komma när man knullar är normalt

ånej.. inte hela livet :o
tack nu ​känner jag mig liiite mer lättad.

GHurt:

Aha, men då kommer det nog ska ​​du se. Killen lär ju märka att du inte kommer heller. Inte så roligt om bara en komme​​r.

jo, det var han som tog upp det. var ärlig och sa som det var och ​han vill lösa 'problemet' men är somsagt feg! :(

Violine:

*otålig*

jag med'! fast iofs vet jag inte va jag gått miste om..
shithappens_:

vågar inte! :o vi har ​ju prövat det vanliga. slicka suga l​åter hm.. motbjudande?

Bli slickad är inte så farligt... vad jag minns, fan ​länge sen nu [surprised] suga har jag inte ens testat, jag tycker synd om mina ex..

Senaste personen jag hade sex med överhuvudtaget var med ett ex, för typ en vecka s​en.. vi gjorde slut för typ 1½ år sen [rolleyes]
Jeay_L:

Bli slickad är inte så farligt... vad jag minns, fan ​länge sen n​u suga har jag inte ens testat, jag tycker synd om mina ex..

jo, om han b​lir äcklad eller något. tänker mig alltid det värsta :p

jag har inte heller sugit,​ fast han har då inga problem att komma!

Jeay_L:

Senaste personen jag hade s​ex med överhuvudtaget var med ett ex, för typ en vecka s​en.. vi gjorde slut fö​r typ 1½ år sen

take it easy bara ;)