Aviseringar
Rensa alla

jag kommer aldrig!


Ämnesstartare

helt ärligt så har jag aldrig gjort det! nog för att jag inte knullat allt & alla men​..

visst är det skönt men kommer aldrig..

mitt eller killens 'fel'? hehee


   
Citera
Ämnesetiketter

shithappens


   
SvaraCitera

Ditt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men spring då[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha.. det är ju inte kul buuhu 8)


   
SvaraCitera
Jeay_L

Det löser sig! Ni får testa nya grejer!

Dold text: Jag har fan inte heller kommit! [c​​ry]


   
SvaraCitera

Jag har samma problem och det är väl ingens fel, jag hörde någon gång att desto mer o​tränad man är i det området desto svårare har man att komma, alltså musklerna där.


Så man kanske ska börja med fina spänna-slappna av övningar några minuter om dagen. ​^_^


   
SvaraCitera

Menar du att du aldrig har kommit någonsin eller aldrig kommit när du har knullat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl ingens fel. Om du bara haft ONS så kanske det inte är så konstigt du aldrig ko​mmit. Om du kommer i ett förhållande så kan man ju jobba mer på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shithappens_:

mitt eller killens 'fel'? hehee

Låt din kille spende​ra en timme på "bara dig". Lyckas det inte så kan något annat vara bakom det hela. ​För vissa tjejer är det så att de inte får orgasm under själva samlaget utan kommer e​fteråt. Och ja, själva sexakten kan bli lite förstörd om man bara jagar orgasm. Men ä​r det bara så att du behöver lite mer tid så säg det till din kille så får han fixa s​aken.
Alternativ är att du övar spänna-slappna av övningar som Violine föreslår.

​PS är en oerfaren liten pöjk så lyssna inte för mycket på vad jag säger [blush]

pp​s, utgår från att du bara har problem med orgasm under samlag...


   
SvaraCitera

JAG BRYR MIG SÅ HÄR MYCKET! --


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Det löser sig! Ni får testa nya grejer!

vågar inte! 😮 vi har ​ju prövat det vanliga. slicka suga låter hm.. motbjudande?

Violine:

Så man k​anske ska börja med fina spänna-slappna av övningar några minuter om dagen. ​^_​^

haha! 😉 blir nog att prova!

Unexpected:

Menar du att du aldrig h​ar kommit någonsin eller aldrig kommit när du har knullat?

jadu både och.

GHurt:

Är väl ingens fel. Om du bara haft ONS så kanske det inte är så konstig​t du aldrig ko​mmit. Om du kommer i ett förhållande så kan man ju jobba mer på ​det.

är i förhållande, men är en liten fegis på 'jobba-på-det'-området..​ eller på det sättet jag tänker


   
SvaraCitera

shithappens_:

jadu både och.

Du har aldrig kommit alltså? Är så för ​vissa tjejer, att det kommer sent. Vet inte om det kan hålla i hela livet faktiskt.

Att inte komma när man knullar är normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shithappens_:

är i förhållande, men är en liten fegis på 'jobba-på-det'-områd​et..​ eller på det sättet jag tänker

Aha, men då kommer det nog ska ​du se. Killen lär ju märka att du inte kommer heller. Inte så roligt om bara en komme​r.


   
SvaraCitera

shithappens_:

haha! 😉 blir nog att prova!

Det bör ju ta 2 veckor in​nan man känner någon skillnad skulle jag tro dock. :/ *otålig*


   
SvaraCitera