Aviseringar
Rensa alla

Jag kommer ALDRIG att uppleva sex!


Ämnesstartare

Liksom, hur känns det egentligen? Tänk om man får en för stor? En för liten? Kan den vara för böjd?

Hur fan ser en kuk ut egentligen? Jag har bara sett på bild och filmer men aldrig i verkligheten, förutom de där småpojkarna man brukar se i simhallen :S[shake]

Jag klarar snart inte av det här. Jag ligger med mina hemgjorda redskap och får inte nog av det! Fastän jag får orgasm så tillfredsställer det mig inte eftersom jag längtar efter någonting mer! Någonting hårt, varmt och någon beskyddande.

Hur jävla länge ska man fortsätta så här? Är det någonting fel på mig? Hur fan får man ett ligg?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

det är en myt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att det finns en bok som heter "alla får ligga". Det finns säkert bra tips där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Hur fan får man ett ligg?

Prostitution


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][smile]


   
SvaraCitera

Att ha sex på hjärnan är ett mycket otillfredsställande ställe att ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Prostitution

Finns det manliga sådana då?

Shakey:

Tror att det finns en bok som heter "alla får ligga". Det finns säkert bra tips där!

Tror du att de har liknande böcker, eller den, på biblioteket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du oskuld? Har för mig jag läst dig skriva nån gång att du har haft sex? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Är du oskuld? Har för mig jag läst dig skriva nån gång att du har haft sex? [shake]

I wish. Börjar fan bli desperat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Tror du att de har liknande böcker, eller den, på biblioteket?

Det gör den säkert. Eller, den kom typ ut nyligen så den kanske inte finns än. Jag tror att författaren heter Henrik Fexeus.

Jag känner mig lite dum för du är säkert oseriös, men struntsamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shakey:

Det gör den säkert. Eller, den kom typ ut nyligen så den kanske inte finns än. Jag tror att författaren heter Henrik Fexeus.

Jo men nu när du säger det så känner jag igen den. Den har väl en svart framsida?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det värsta är att många förvänta sig mer än vad det egentligen ger en. Hoppas du får en bra första gång iaf, min sög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

I wish. Börjar fan bli desperat.

Hmm, undrar vem jag blandar ihop dig med. :S

Men du, det är ju ingen tävling direkt. Hitta nån du gillar först, fixa sex efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Hoppas du får en bra första gång iaf, min sög

Ajdå. Men man måste väl kunna undvika det på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Jo men nu när du säger det så känner jag igen den. Den har väl en svart framsida?

Nja, det verkar som att den ser ut så här:

Image

Men i.a.f. Tycker att du borde:

Bara Ta Allt:

Hitta nån du gillar först, fixa sex efter det.


   
SvaraCitera