Aviseringar
Rensa alla

Jag kommer ALDRIG uppleva SEX!!


Ämnesstartare

Jo, så är det.. Just så är det! Det kommer alltid vara så.. För alltid.. Jag kommer nog aldrig få uppleva Sex elr nå annat LOVE aktigt!!

Så jag kommer aldrig se en fitta heller, ingen vill ju knulla med mig!! Så de som är, är att ställa in sig på att man aldrig får sig ett ligg!!

Tänk att se alla stå på t,ex busstorget och Pussas/krama om varandra, lägga händerna på varans arslen och så, Det kommer jag aldrig uppleva!! Så synd som det är..


   
Citera
Ämnesetiketter

haroldlowe12:

är att ställa in sig på att man aldrig får sig ett ligg!!

Hur vet du?


   
SvaraCitera

Inte med den attityden.


   
SvaraCitera

Det finns horor [zzz]


   
SvaraCitera

hur gammal är du?..


   
SvaraCitera

Så tänkte jag med när jag var 17. okej för att jag redan hade legat då, men just flickvänsbiten var jag övertygad om. Herregud vad patetisk jag var då


   
SvaraCitera

såklart [crazy]


   
SvaraCitera

lol sluta nån gång

Ending Jon:

Det finns horor [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Hur vet du?

Ingen tjej vill ha mig, Jag är så jävla ful!!!Inte ens på fyllan får jag ett ligg säkert!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hultgrens:

hur gammal är du?..

17


   
SvaraCitera

Hmm... liksom Denis LeHane skrev om Morrisseys kärlekstörstiga gnäll: "Det första steget till kärlek är att sluta tjata om det."


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jag är så jävla ful

Beskriv mer ingående.


   
SvaraCitera

Så där tänker väl rätt många framtills it happens.


   
SvaraCitera

Faktiskt, det kan hända närsom. Jag vet av egen erfarenhet. De e ba o kör hårt[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Beskriv mer ingående.

Jag är ful, vet inte hur jag ska förklara, fråga tjejen som sa det, vet ej om hon är med här... elr Tjejeran rättare sagt, det var flera som sa det.. rätt upp i ansikte på mig, men inte såra det mig inte, En redig karl blir aldrig sårad....


   
SvaraCitera