Aviseringar
Rensa alla

jag kommer bärandes gåvor


Ämnesstartare

isola:

Då kommer det nog att gå bra för er!

det tvivlar jag på. vi är av ideologiska skäl emot flera av de steg mot framgång som i princip kan sägas vara obligatoriska för att uppnå sådan för ett band. å andra sidan, det är inget som jag fullständigt utesluter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det tvivlar jag på. vi är av ideologiska skäl emot flera av de steg mot framgång som i princip kan sägas vara obligatoriska för att uppnå sådan för ett band. å andra sidan, det är inget som jag fullständigt utesluter.

Nä, man måste ju ändå betala räkningarna på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä, man måste ju ändå betala räkningarna på något sätt.

att betala räkningarna medelst musik faller på sin egen orimlighet, för min del. jag kan föreställa mig scenarion då det skulle vara genomförbart, men de är på det stora hela rätt orimliga. jag är av ideologiska skäl motståndare till de flesta ekonomiskt gynnsamma modeller för musikalisk kommersialism. för mig så har det ett större egenvärde att ge bort saker än att ta betalt för dem. vilket blir problematiskt, rent ekonomiskt, när det rör sig om exemplarframställning. tro mig, jag har provat, det är inte billigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

för mig så har det ett större egenvärde att ge bort saker än att ta betalt för dem.

Fint

Vad lever herrn på nu, CSN?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad lever herrn på nu, CSN?

om man med "lever på" menar "utövas ekonomisk krigsföring på av", så ja. nej, jag är sjukskriven, men ska med lite tur återuppta studier om några veckor. csn har bestämt sig för att de vill mig illa, efter en episod av katastrofal sinnessjukdom och personligt kaos för några år sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

om man med "lever på" menar "utövas ekonomisk krigsföring på av", så ja. nej, jag är sjukskriven, men ska med lite tur återuppta studier om några veckor. csn har bestämt sig för att de vill mig illa, efter en episod av katastrofal sinnessjukdom och personligt kaos för några år sen.

Usch för myndigheter av alla de slag. Men du mår bättre nu iaf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Usch för myndigheter av alla de slag. Men du mår bättre nu iaf?

jag mår annorlunda. men nog med off topic, mer hyllningar av min senaste kreation, för vilket denna tråd trots allt är skapad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag mår annorlunda. men nog med off topic, mer hyllningar av min senaste kreation, för vilket denna tråd trots allt är skapad.

Lyssnat på den en massa faktiskt! Kan bli groupie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lyssnat på den en massa faktiskt! Kan bli groupie

herr gitarrist kanske behöver ligga, han brukar behöva det. kan fråga honom, men ska inte lova något på förhand. han kommer vara mycket upptagen veckorna efter nyår, med mängder av sångtagningar (för vilka han agerar ljudtekniker) och efter det slutgiltig mixning och resterande produktionsvoodoo. sen är det oerhörda mängder propagandaverksamhet. skulle vara i mellandagarna, annars får du nog vänta tills sommaren, när det är för jävla varmt och soligt för att jag ska orka ta mig ut ur lägenheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är ej Mediakatt med?

Inte i videon, men jag gjorde i vart fall loggan i bakgrunden. Annars stal jag mest te från studiefrämjandet och halvsov i en stol.


   
SvaraCitera

Skööönt gitarrljud.


   
SvaraCitera

Lät grymt, men det vore intressant att läsa texten. Jag lyckades i princip bara uppfatta refrängen.


   
SvaraCitera

Proteus:

Lät grymt, men det vore intressant att läsa texten. Jag lyckades i princip bara uppfatta refrängen.

Okej, efter att ha lyssnat ett antal gånger tror jag att jag hört rätt på det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

men det vore intressant att läsa texten. Jag lyckades i princip bara uppfatta refrängen.

Finns på utubesidan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grooovy maaan


   
SvaraCitera