Aviseringar
Rensa alla

jag kommer förstöra allt!


Zoxe:

jag tänker inte bara ha sex med honom. jag tvekar inte heller. vet precis hur jag känner, bara att han kanske är snäppet värre och att min rädsla för att bli sårad igen bara gör saken värre. jag vill vara med honom, så känns det just nu i alla fall [smile]

kör på då, vad är det värsta som kan hända?


   
SvaraCitera

Du gillar honom och han gillar dig. Det ska väl inte finnas mycket att gnälla för? [confused]

Jag är olyckligt kär men tror du jag hänger läpp för det?! [mad] ... Ja, det gör jag [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i sociala regler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

kör på då, vad är det värsta som kan hända?

det är det jag hade tänkt mig. jadu, finns många "skräck-scenarion" men de tänkte jag inte tänka mer på. det är då allt skiter sig [smile] tänka positivt är väl det man behöver göra.

Bacarah:

Du gillar honom och han gillar dig. Det ska väl inte finnas mycket att gnälla för? [confused]

Jag är olyckligt kär men tror du jag hänger läpp för det?! [mad] ... Ja, det gör jag [sad]

jag var bara lite orolig innan under kvällen med tanke på vad några av minna vänner sagt på sistone. att han kanske tröttnar och så. Men jag får ta allt i den tiden jag behöver och så får han ta det. vill han inte för att det tar längre tid för mig så vet jag inte vad jag gör. men den tiden den sorgen antar jag.

olyckligt kär? [sad] har varit det med, nått av det värsta. förlåt att jag whinar för ingenting [sad] men det finns bättre därute. det är så man ska tänka antar jag. [cute]


   
SvaraCitera

Zoxe:

jadu, finns många "skräck-scenarion" men de tänkte jag inte tänka mer på. det är då allt skiter sig [smile] tänka positivt är väl det man behöver

du kommer inte dö av det ller hur?


   
SvaraCitera

Zoxe:

olyckligt kär? [sad] har varit det med, nått av det värsta. förlåt att jag whinar för ingenting [sad] men det finns bättre därute. det är så man ska tänka antar jag. [cute]

Ja, mitt ex [sad] Usch fy! Njut av den tiden ni har det bra (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

du kommer inte dö av det ller hur?

absolut inte [bigsmile] precis så borde jag ha tänkt för några timmar sedan [smile]

Bacarah:

Ja, mitt ex [sad] Usch fy! Njut av den tiden ni har det bra (:

okej, var samma för mig hur länge som helst. det är pga. honom det blir lite jobbigt nu. men jag kan ju inte gräva ner mig i det gamla? det behöver inte hända samma saker en gång till. eller hur?

Hoppas allt blir bra för dig snart. vet hur det känns [love]


   
SvaraCitera

Zoxe:

okej, var samma för mig hur länge som helst. det är pga. honom det blir lite jobbigt nu. men jag kan ju inte gräva ner mig i det gamla? det behöver inte hända samma saker en gång till. eller hur?

Gamla ex... det var det problemet som krossade mitt förhållande [sad]

Zoxe:

Hoppas allt blir bra för dig snart. vet hur det känns [love]

Tack [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Gamla ex... det var det problemet som krossade mitt förhållande [sad]

på vilket sätt? [sad]


   
SvaraCitera

Zoxe:

Men risken finns ju att han tröttnar på mig? vill ju inte att han ska tycka att det är jobbigt för att jag är så konstant rädd.

Men som du själv sa, så tycker han ju om dig, du sa ju till och med att han hade sagt att han älskade dig. Då borde han ju känna så pass starkt att han tycker att det är värt att vänta, eller hur?

Kan säga utifrån mitt perspektiv (vet inte ifall det gäller andra killar, men någon annan säkert [wink]) att när jag har fått starka känslor för en tjej, så ger jag inte upp i första taget. När jag dessutom vet att hon gillar mig också, om än inte lika mycket, så är det bara att vänta på att det ska gå av sig självt. Det kommer med tiden, som sagt [smile]

Lycka till!


   
SvaraCitera

Zoxe:

på vilket sätt? [sad]

Hon hade inte glömt honom och allt cpade pga det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JPehrson:

Lycka till!

ja, förstår precis vad du menar och jag hoppas att han tänker likadant! jag hoppas det verkligen. [smile]

tack för de lugnande kommentarerna. ibland behöver man sånt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Hon hade inte glömt honom och allt cpade pga det [sad]

usch [sad] låter jättetråkigt ju. men det finns andra tjejer därute för dig. det tvivlar jag inte på [smile]


   
SvaraCitera

Zoxe:

usch [sad] låter jättetråkigt ju. men det finns andra tjejer därute för dig. det tvivlar jag inte på [smile]

Det gör väl det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera