Aviseringar
Rensa alla

Jag kräver lite mer respekt här


Ämnesstartare

amsi:
behandla andra med respekt och bete dig ordentligt då

Det funkade ju skitbra för Gurkan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det förefaller mig lite karaktärslöst, hur som har folk ingen plikt att gilla dig.

Nej men folk gör det. Jag är inte ond


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Det funkade ju skitbra för Gurkan.

vi pratar om dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vi pratar om dig. 

Hade inte blivit nån skillnad. Hur fan beter man sig snällt då? Folk lyssnar ju inte när jag vill hjälpa till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Hade inte blivit nån skillnad. Hur fan beter man sig snällt då? Folk lyssnar ju inte när jag vill hjälpa till

folk lyssnar inte för att du är otrevlig, trångsynt och dömande och tror att du är bättre än alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Varför gör du en sån smiley och inget annat?

för att jag inte tror att det går att nå fram till dig ändå, du erkänner indirekt med dina formuleringar och vad du skriver att du bara beter dig på ett sådant sätt som du tror ska ge dig mest "framgång".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: folk lyssnar inte för att du är otrevlig, trångsynt och dömande och tror att du är bättre än alla andra.

Jag är inte otrevlig. Jag har hjälpt många här. Du är ung och naiv och förstår inte realism ännu


   
SvaraCitera

lol

+

dazed:

Jag vet inte vart gränsen går mellan att vara mobbad och att skriva sviniga saker som gör folk trötta på dig, hur som vetifan om offerkoftan hjälper dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ber aldrig om ursäkt, det gör en svag. Rodnar 

skoja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag ser ej hur jag varit elak mot dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Det funkade ju skitbra för Gurkan.

Håll mig utanför. Funkar inte för mig heller. Alla, inkluderat du, tycker ju att jag är en mes. Fast än jag bara försöker att vara trevlig och behandla alla med respekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respekt förtjänar man Hjärta om man inte är murare, för alla har min respekt tills dom sumpar den. du har icke sumpat den hemma hos mig Tumme upp  men om man gör det måste man väll iofs förtjäna tillbaka den ... å ja e så irriterande ospeciell. Men jaja

FÖRTJÄNA TILLBAKA DEN KNEGARN, FÖRTJÄNA DEN! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag är inte otrevlig. Jag har hjälpt många här. Du är ung och naiv och förstår inte realism ännu

lol du bevisar det igen


   
SvaraCitera
reben

ha ha 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knegarn, det jag vill säga är att var dig själv istället, om du kan


   
SvaraCitera