Aviseringar
Rensa alla

jag låter väl inte svensk?=-O


Ämnesstartare

ni måste lova att inte reta mig för det här okej?:-\ jag har en youtube kanal som jag inte har försökt sprida alls för att den är så pinsam bara patrick bateman och min bästa vän som vet att den finns typ.... och random yt människor.....

iallafall så har jag fått höra att jag låter väldigt svensk=-O gör jag det?:-\

glöm kanalen efter ni har sett de ok?O:-)

ÄNDRAT 2012-09-13 20:13
se inte videon jag länkade=-O den suger:-( gör den här också...

men mitt tal är en aning bättre iaf....


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

naw vad gör du![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, om man vet det åtminstone. svenska är så jävla melodiskt, så det är svårt att inte låta svensk när man pratar engelska. Jag måste typ sluddra för att inte låta jättesvensk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså, inte så att du har någon grov brytning. men det hörs nog att du kommer från sverige iaf. fast det gör nog nästan alla svenskar, är väldigt svårt att lära sig prata något språk så flytande att det låter som ens modersmål, om man inte typ bor i ett land där det pratas i en längre period typ, eller pratar jättemycket med folk som har det som modersmål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

naw vad gör du!

vad menar du?:-P jag vloggar typ ibland... annars bara random shit 😛 just den videon gjorde jag bara för att jag inte har lagt upp nåt på evigheter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

asså, inte så att du har någon grov brytning. men det hörs nog att du kommer från sverige iaf. fast det gör nog nästan alla svenskar, är väldigt svårt att kunna prata något språk så flytande att det låter som ens modersmål, om man inte typ bor i ett land där det pratas i en längre period typ.

är bara det att engelska är mitt modersmål [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

vad menar du?:-P jag vloggar typ ibland... annars bara random shit 😛 just den videon gjorde jag bara för att jag inte har lagt upp nåt på evigheter...

herregud[blush] men lyssna inte på de andra, de pratar ju knappast bättre än vad du gör, det kan jag garantera
jag försökte lyssna efter svenskhet men jag hittade inget inom rimliga ramar, lyssnade iofs ej på hela klippet heller pga smygreklam din jävel[blush][blush]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

herregud men lyssna inte på de andra, de pratar ju knappast bättre än vad du gör, det kan jag garanterajag försökte lyssna efter svenskhet men jag hittade inget inom rimliga ramar, lyssnade iofs ej på hela klippet heller pga smygreklam din jävel

tro mig är inte smygreklam finns bättre sätt än en liten obetydlig tråd på um:-P som typ twitter eller facebook^^ dessutom skulle jag ha valt en bättre video om jag försökte göra reklam:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyst, reklamspridare! :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter inte jättesvensk i mina öron.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin youtube kanal [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte som typ Åkesson. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

är bara det att engelska är mitt modersmål

men du bor i sverige och så lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

tyst, reklamspridare! :$

du vill bara att jag ska va de erkän nu!:-P

mrman:

Fin youtube kanal

du såg inget annat än den jag länkade hoppas jag! [no no] but thanks :-)<3

Ensamvargen:

Låter inte jättesvensk i mina öron.

Yay:-D

Nintendos BFF:

men du bor i sverige och så lr?

född och uppväxt i Sverige men pratar engelska hemma:-P


   
SvaraCitera