Aviseringar
Rensa alla

jag låter väl inte svensk?=-O


Ämnesstartare

cuzIcan:

du såg inget annat än den jag länkade hoppas jag! [no no] but thanks :-)<3

Du e för gooo [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Du e för gooo

du har sett nåt annat=-O eller?[confused] verkar så iaf:'(:'(:'(:'(:'(:'( bordenog börja radera lite videor tror jag....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

du har sett nåt annat=-O eller?

Kanske [cute]

Tycker inte att du ska radera något [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Kanske Tycker inte att du ska radera något

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii funderar faktiskt på att ta bort hela kanalen......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som engelskspråkig med lite av svenskans "sjungande" vis i uttalet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha din kanal är ju grym

och tycker inte alls du låter svensk [smile] man kanske hör lite men det är ju bara för man vet hur du låter när du pratar både svenska och engelska

skulle du prata engelska utomlands tror jag att de inte skulle höra att du vore svensk [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karen Eliot:

Låter som engelskspråkig med lite av svenskans "sjungande" vis i uttalet

om jag vill få bort svenskan ur min engelska hur gör jag då?:-\ när jag är i usa är det ingen som kommenterar att jag inte låter amerikan men om ni märker de borde ju dem.märka att jag har växt upp i ett annat land typ....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha din kanal är ju grymoch tycker inte alls du låter svensk man kanske hör lite men det är ju bara för man vet hur du låter när du pratar både svenska och engelskaskulle du prata engelska utomlands tror jag att de inte skulle höra att du vore svensk

grym är nog fel ord att beskriva den med, tråkig är nog mer passande...:-P

det kanske stämmer... en granne i usa frågade vrf jag inte hade nån brytning, men hon är ju typ 70 så hennes hörsel är inte den bästa:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej du låter inte så svensk men konstig video där du visar en "awesome door"

jag förstår inte om det är ett skämt eller ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

grym är nog fel ord att beskriva den med, tråkig är nog mer passande...:-P

det kanske stämmer... en granne i usa frågade vrf jag inte hade nån brytning, men hon är ju typ 70 så hennes hörsel är inte den bästa:-P

haha nejdå, har sett betydligt tråkiagre kanaler. jag lovar [smile]

haha sant, hon kanske inte hörde nåt alls. men alltid nåt ändå [bigsmile] de flesta verkar ju vara övrrens också här över att man inte hör nån brytning [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

nej du låter inte så svensk men konstig video där du visar en "awesome door"jag förstår inte om det är ett skämt eller ej

har alltid varit lite konstig.... vet inte riktigt själv vad jag gjorde faktiskt:-P bara prata lite random^^ försöker vara lite rolig i mina vids men är ganska medveten om att jag misslyckas totalt [blush]

patrick bateman:

haha nejdå, har sett betydligt tråkiagre kanaler. jag lovar haha sant, hon kanske inte hörde nåt alls. men alltid nåt ändå de flesta verkar ju vara övrrens också här över att man inte hör nån brytning

alltid nåt:-D<3 ja är glad för det:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

om jag vill få bort svenskan ur min engelska hur gör jag då?:-\

Det kan du inte, när man väl lärt sig ett mer avancerat språk (Svenska), kan man inte dumma ner sig till gutturala läten igen


   
SvaraCitera
höna

du pratar ju asbra

låter asmuppig när jag pratar engelska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

du pratar ju asbralåter asmuppig när jag pratar engelska

tack:-) men jag talar engelska både i skolan och med min familj:-P om jag inte hade gjort de skulle nog min engelska va skit dålig... typ som min spanska:-P


   
SvaraCitera
höna

cuzIcan:

tack:-) men jag talar engelska både i skolan och med min familj:-P om jag inte hade gjort de skulle nog min engelska va skit dålig... typ som min spanska:-P

jahaaja[smile]


   
SvaraCitera