Aviseringar
Rensa alla

Jag letar efter en hobby!


Ämnesstartare

Tjenare allihopa. Mina nuvarande hobbies är träning, sex och ragga brudar (singel, wiee :D), psykologi, hypnos (men det är mer som en färdighet och ingen hobby) och där tog det typ stopp.

Är ganska sportig av mig men de sporterna jag fallit riktigt mycket för är tyvärr skidåkning, snowboardåkning och vågsurfing. Så det går liksom inte att göra bara sådär. Skatebordåkning ska jag dra upp nu igen, men jag får ångest av det då det inte passar min livsstil i övrigt [n]

Jag funderar på att bli expert på kort, och börja spela lite mer poker. Men även utveckla mig lite mer inom illusionismens konst.

Någon som har förslag på roliga hobbys?

Jag besitter ingen större talang inom det musikaliska så inte något sådant (äger på karaoke dock [party]). Att rita eller måla kommer inte på tal. Jag skriver värre än en 10 åring och jag skippade bildlektionerna i hela högstadiet då jag är så extremt dålig på det. EXTREMT!

Vad håller ni gott folk på med? berätta om era hobbys!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ragg på killar, större utmaning än att ragga på tjejer, men bättre belöning om man lyckas.


   
SvaraCitera
Papper

Utveckla ditt sjungande.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan få låna någon av mina hobbies.
Fiske och båtliv, vin/mjödbryggning/spritinfusering, samlande på tvspel, plocka och torka eget te samt drickning av mysko tesorter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samt min katt, fast det är nog inte en hobby.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh just det, läsning av sci-fi böcker som jag vill läsa men det blir aldrig av.

Samt musikhistoria, vilket jag är kass på men är intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läsa böcker

finns jättemånga [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

festa, skriva låtar och dikter, veta hur mycke fett & kalorier all mat, godis och sånnt innehåller <-- blä, vara med kompisar, stå med gramofån uppe på nått tak mitt i stan och ropa finfina ord till folk, gömma sig i en affär innan stängning, gömma sig bland kläder i en klädaffär och skrämma dem som kommer och kollar på kläderna, samla jättemånga sniglar i en påse sedan kasta sten på påsen så sniglarna dör och slemmar och sen dumpar man dem i grannens rabatt det finns förjävla mycke o göra.

börja med yoga. de är fettd kul osså sen kan man göra massa
knäppa saker som typ lägga båda benen bakom huvet och sen gå på händerna och massa saker. osså är yoga bra för hälsan. (yyy)


   
SvaraCitera

fiska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mentalism [y]


   
SvaraCitera

Teknival:

Mentalism

I CAN SEE U


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armageddon:

I CAN SEE U

OMG STALKER!


   
SvaraCitera

Teknival:

OMG STALKER!

i wills followz every steps u takes fromz now[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armageddon:

i wills followz every steps u takes fromz now [chocked]

Shit asso. Du hade mitt mobbenummer å sen du bah hitta mig UM, fan creepy shit assoh! [censur]


   
SvaraCitera

Teknival:

Shit asso. Du hade mitt mobbenummer å sen du bah hitta mig UM, fan creepy shit assoh!

DO GJORDE JO TROD


   
SvaraCitera