Aviseringar
Rensa alla

Jag lyssnar på Avril just nu


Ämnesstartare

Complicated. Har aldrig riktigt lyssnat på henne innan, men gillade den här låten förut och jag saknar hur... jag var, eller hur känslan var när jag gillade den här låten. ^^

Har ni någon sån låt? Svårt att förklara. Men när jag lyssnar på den så känns det som då, typ så simpelt, och soligt var det också haha.


   
Citera
Ämnesstartare

jag har en låt från bebistiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FREDRIK REINFELDT:

jag har en låt från bebistiden

Vad fin den var :O

Ricochet:

em

Vet att du hatar mig men du behöver inte sabba mina trådar.


   
SvaraCitera

Jag har en sån:

Pinsamt men så är det. Påminner nämligen om råfyllorna i sjö-stugan när man var 18. 7 år sen alltså. 7!


   
SvaraCitera

Avril är jävligt påsättbar btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Alla snackar om det där. Att de kopplar samman låtar med känslor, tidpunkter i deras liv, platser, vad som hände dem då osv. Det kan jag inte påstå att jag gjort i nån större utsträckning.

Det har väl hänt nån enstaka gång, men generellt sett brukar jag inte kunna relatera till det.

Den här låten får mig dock att känna mig (nåt sånär) bekymmersfri för en stund. Den är sammankopplad med sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Pinsamt men så är det. Påminner nämligen om råfyllorna i sjö-stugan när man var 18. 7 år sen alltså. 7!

Vad mysigt, så coolt att man får samma typ bild/känsla.^^

Sterd:

Avril är jävligt påsättbar btw.

Eller hur. Slyna.

ISTHATSO:

Den här låten får mig dock att känna mig (nåt sånär) bekymmersfri för en stund. Den är sammankopplad med sommar.

Åh men då har du EN iaf! Men du kanske inte lyssnade så mycket på musik då.

Haha den var otroligt skön btw.


   
SvaraCitera

emery:

Eller hur. Slyna.

Hon är singel nu dessutom! Så nu har man chansen!!°!!!!!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Hon är singel nu dessutom! Så nu har man chansen!!°!!!!!11

Ja, skönt att han dumpa henne.
Nä det var elakt... men iaf. Skönt att HAN är singel.[cool]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

FAN VET NI HUR JAG VAR DÅ??
Det var sol och mitt fönster var öppet, och gatan jag bodde på var så vacker och somrig, och jag cyklade mycket då, och jag hade höga svarta converse med massa vackert klotter på och jag spelade i band och vi brukade öva i mitt lilla rum, och jag var offer i skolan men allt var ändå så jävla vackert!! Det var så bekymmerslöst, det hade så jävla mycket potential.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha åh Avril var jag kär i när jag var 14 [bigsmile][bigsmile] pinsamt egentligen [confused]

Men den här kanskee [tired][tard]
Ganska löjligt val, men whhhhhtiv, dessutom var jag en bebis [cool][cool] (måste rättfärdiga valet för mig själv)


   
SvaraCitera

Vad små ni är ändå [smile]
Alt. vad gammal jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

FAN VET NI HUR JAG VAR DÅ??

Haha trodde först att det stod igår, och ba eller hur att så mycket kan ha hänt sen igår [crazy][crazy]

Anteckna detta [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ganska löjligt val, men whhhhhtiv, dessutom var jag en bebis [cool][cool] (måste rättfärdiga valet för mig själv)

ÅH GUD GOOD CHARLOTTE!!!!! JAG ÄSLAKDE DOM JAG ÄLSKAR DOM
Mobbas inte[bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Haha åh gud vad har du gjort.... Lyssnar på den nu

Sterd:

Vad små ni är ändå [smile]

Jag är inte så små.


   
SvaraCitera

emery:

Jag är inte så små.

Jo [smile] Jag får knappt vara här längre när jag fyller år nu i november. Jag tänker såklart vara kvar ändå och smygtitta.


   
SvaraCitera