Forumet - Jag mår bra..

Jag mår bra..

1174 0 73

Spana också in:

HelylleHerman:

riktigt bra fråga faktiskt......

mest för att jag inte har något bättre för mig, antar jag... alla mina vänner tycks vara sjuka, borta eller panka just idag..

vad är det som är kass då?

Lol, finns ju en miljon roligare saker. Du skulle kunna se på film, läsa, träna, fotografera, filma, skriva, teckna.... Skulle åtminstone jag gjort om jag haft energi [party]

Allt, men försöker göra det bättre. Så är inte helt bitter ännu iaf [cool]
Dead End:

Lol, finns ju en miljon roligare saker. Du skulle kunna se på film, läsa, träna, fotografera, filma, skriva, teckna.... Skulle åtminstone jag gjort om jag haft energi [party]

du svarade på det själv.. brist på energi xD

Dead End:

Allt, men försöker göra det bättre. Så är inte helt bitter ännu iaf [cool]

se till att bli övertrött, som jag är nu.. då är faktiskt nästan allt lite halvskoj :S

saturn:

Mm mår också helt ok, kollar på failfilm och chattar. Gillar att folk är online så jag slipper kolla på filmen [love]

fan vad fint.. kände mig lite ensam om att vara den enda som mådde bra här :)
Dead End:

Men okej, berätta hur du mår, i detalj, varför mår du bra, vad har du att må bra över lixom? [party]

jag vet faktiskt inte.. antar att det handlar mest om att jag inte lägger så mycket fokus på sakerna som tynger mig just nu, kanske..

antar att man mår bra när man inte mår dåligt, ungefär. folk är vana vid att mycket skit händer, att definitionen på "bra" är "brist på dåligt", ungefär [shake]

kan det vara en tanke, tror du?