Aviseringar
Rensa alla

jag mår dåligt


Ämnesstartare

här är en till tråd om att jag mår dåligt
har slutat vara vampyr nu men jag tyckte det var roligt men samtidigt jättejobbigt att bli vampyr och jag hatade det
nu ärjag inte längre en vampyr. jag mår sämre än innan jag blev vampyr och jag hatar allt jätte mycke
varför måste det vara jämt att jag mår jätte dålligt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag mår jätte dåligt som jag violl dö o gråta hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag mår dåligt brukar jag gömma mig under täcket och gråta istället för att dö. Känns oftast lite bättre när jag gråtit så kan jag prata om saker jag gillar med någon sedan så blir det ännu bättre. Det kanske inte fungerar för dig. Men, är bättre att gråta än att dö tycker jag. Ibland tar gråten slut men döden tar inte slut lika enkelt. Kram. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

När jag mår dåligt brukar jag gömma mig under täcket och gråta istället för att dö.

jag brukar oxo göra det

Ensamvargen:

Känns oftast lite bättre när jag gråtit så kan jag prata om saker jag gillar med någon sedan så blir det ännu bättre. Det kanske inte fungerar för dig. Men, är bättre att gråta än att dö tycker jag. Ibland tar gråten slut men döden tar inte slut lika enkelt. Kram. [sad]

brukar göra ungefär samma men mår nog mer dåligt än du... skönt för dig att inte må så mkt dåligt somjag gör. jag kan gråta jätte mkt men det tar aldrig slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men sen om jag pratar om något jag gillar mår jag mkt sämre efteråt istället för bättre
förlåt läste fel först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde få må bättre tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

brukar göra ungefär samma men mår nog mer dåligt än du... skönt för dig att inte må så mkt dåligt somjag gör. jag kan gråta jätte mkt men det tar aldrig slut

Ah, tror inte heller jag mår så dåligt som du. Vet inte hur en gör för att må bättre när en mår så dåligt.

191 dalmatiner:

men sen om jag pratar om något jag gillar mår jag mkt sämre efteråt istället för bättre
förlåt läste fel först

Tråkigt, så jobbigt att må sämre av att prata om sådant en gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ah, tror inte heller jag mår så dåligt som du. Vet inte hur en gör för att må bättre när en mår så dåligt.

finns inget
bara att vänta på att må sämre och sämre för varje dag

Ensamvargen:

Tråkigt, så jobbigt att må sämre av att prata om sådant en gillar.

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

finns inget
bara att vänta på att må sämre och sämre för varje dag

Har du provat glass och chokladsås metoden? [sad][love][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, det förklarar att du har skrivit som du gjort i prostitutionsdebatten. Blev stött först, men nu förstår jag lite mer vad det beror på.

Krama en kudde, drick te, ät god mat, prata med någon, rör dig och sov typ. Det kommer bli bättre. Kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Åh, det förklarar att du har skrivit som du gjort i prostitutionsdebatten. Blev stött först, men nu förstår jag lite mer vad det beror på.

va?? jag har inte skrivit nåt där
nej det gör du inte, du vet inte varför jag mår dåligt
skriv inte till mig


   
SvaraCitera