Aviseringar
Rensa alla

Jag mår dåligt av att vara hemma!


Ämnesstartare

Hej! Sitter hemma nu för är sjukt trött och jag vet att det är fredag. Jag vet också att snart kommer jag börja få ångest för att jag sitter ensam själv på en fredagkväll.

Är inte den som festar så mycket eller är speciellt cool, ser mig själv lite som en geek men brukar för det mesta ha någon att vara med, de är några stycken av oss som brukar ses. Är därimot väldigt populär bland tjejer o så men det är ju inga polare vi snackar om här.

Så nu när jag e ensam och inte har något att göra, även om jag valt det själv, så känner jag ångest bara för att jag är ensam!:(

För förr var jag nästan alltid ensam men det har blivit mindre av det och nästan inget överhuvudtaget de senaste 3-4 månaderna. Och nu när jag för en gång skull är ensam så känns det riktigt förjävligt. De va samma sak förra helgen.

Har ni det också såhär? Förstår ni vad jag menar?

Kan tillägga att jag bor på landet och är sjukt avskärmad från omvärlden, bortsett från internet då men de e inte så mkt folk online atm X). Man får hålla sig borta från fejjan för där e de redigt dött och det ökar bara ångesten gånger tusen!


   
Citera

Omöjligt ifall man bor på landet, tro mig. Hade samma problem som tonåring, fick bredband på 1mb först när jag började åttan för tusan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är omöjligt ? Mjo, fyller snart 18 men suger ju fortfarande om man vill hem för de är inte särskilt roligt att köra rattfull.

edit: tänkte att körkort skulle göra de lättare men har insett att alkoholen sätter stopp för den friheten


   
SvaraCitera

Att ha ett socialt liv ifall man bor med päronen utanför stan på landet, iallafall så var det så för min del. Umgicks bara med polare i närheten.

Behöver ju inte sova hemma varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja exakt :/. Längtar lite tills jag flyttar för att studera men samtidigt vore det tråkigt att förlora alla kontakter här.

Mjo exakt det blir ju polare i närheten:).

Sant men i stan går man ju hem till sig varje kväll och folk förväntar sig att man ska göra det så kan inte riktigt med att fråga nån. Därför brukar jag bara vara med de som har samma förutsättningar som jag själv för då löser man de gemensamma problemen med skjuss osv tsm. Men det är ett ganska hjälplöst sätt att vara social på. Mer en flykt från ensamheten typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bodde också ute på landet innan, och var ensam. Nu bor jag i stan, men känner mig inte mindre ensam för det. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt shysst med någon som har haft det som mig o förstår skulle jag vilja tillägga! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men Fluorette, det vore ändo lättare med kontakter osv.

Jag har ju lite vänner i skolan och vore det inte ett sånt projekt att ta sig till stan o hem skulle man ju kunna ta den sociala biten lite lättare och kunna chilla mer. Gör man det inte till en stor grej så blir det lättare att umgås. Annars sitter man där med ett sjukt tagg och "måste" ha roligt för att man har ansträngt sig så X)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår också lite kasst! Fast jag är sjuk, men det gör ju en inte mindre hemma 🙁 Vi kan deppa tillsammans[bigcheers]

Hur skall man fixa det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen tror jag också att kontakter och den sociala biten hos folk som bor på landet tar stor skada! Jag ser det på ett par jag är med. Så att du har flyttat in i stan kanske inte visar sig vara bättre och kanske t.o.m. värre ett tag men i det långa tror jag att det är bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma sak med att vara sjukt indeed. ;).

Bara att korka upp i sin ensamhet, eller sitta på forum;) [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umpa Y:

Samma sak med att vara sjukt indeed. ;).

Bara att korka upp i sin ensamhet, eller sitta på forum;)

Kolla denna, vad jävliga folk kan vara va?

https://www.flashback.org/t1341392

Är du medlem på flashback?

(Sorry för att jag chattar men ni har inga regler emot sådant och jag tycker det är on topic)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart medlem, fast man måste ju vara 18 så jag känner mig inte helt accepterad där :'( :D. Taggar 3 månader, då får jag också hänga på FB.

Läste bara TS första inlägg. Shit vilken dag han måste haft [tard] Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahhaaha [bigcheers]. Man mår ju nästan bättre av att höra andras olycka, mest för att denna är så fett extrem 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umpa Y:

Läste bara TS första inlägg. Shit vilken dag han måste haft Haha.

Haha! ja, vad upprörd flickan blev snabbt.

Umpa Y:

Självklart medlem, fast man måste ju vara 18 så jag känner mig inte helt accepterad där :'(

Bara du skriver normalt och inte säger att du är under arton så är det ju coolt. Jag var typ medlem två år innan man "fick".


   
SvaraCitera