Aviseringar
Rensa alla

Jag mår dåligt för att jag är good guy


Ämnesstartare

Hejhej.

Min flickvän och jag har det jättebra, det är två saker som stör mig.

Det finns en kille, han var intresserad av henne. Hon träffade mig och valde mig istället. Efter det bad hon honom sluta höra av sig. Men det gjorde han aldrig, han var väldigt på.

Nu har dom tydligen blivit kompisar, och hon ser hans riktiga jag. Så hon vill åka ner till honom inom en framtid, umgås med honom som en kompis.

Sen finns det ett EX till henne, jag vet inte hur dom började prata igen, men hon ska tydligen träffa honom imorgon och kolla film eller något sådant.

Jag litar på min tjej till 100%, men jag känner att jag mår dåligt av att vara the good guy. Jag väljer att respektera henne och låta henne umgås med vem hon vill, om jag inte skulle göra det så skulle det inte funka. Det skulle bara bli värre om jag sa att jag inte ville att hon träffade dom, då skulle det bli den här klassiska situationen "Litar du inte på mig? Är du svartsjuk?" Osv osv.. You know the drill!

Jag hoppas på att jag och tjejen kan få ha det riktigt bra en lång tid framöver för jag är helt galen i henne, men det här påverkar mig psykiskt, och jag väljer att berätta för er då jag inte har någon annan att vända mig till.


   
Citera

Deja vu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror hon vill knulla den där killen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Sen finns det ett EX till henne, jag vet inte hur dom började prata igen, men hon ska tydligen träffa honom imorgon och kolla film eller något sådant.

llooll:

Nu har dom tydligen blivit kompisar, och hon ser hans riktiga jag. Så hon vill åka ner till honom inom en framtid, umgås med honom som en kompis.

Hade jag vart dig hade jag tänkt ''gg på det här'' [sad]...


   
SvaraCitera

men säg det som du har skrivit här till henne då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Jag väljer att respektera henne och låta henne umgås med vem hon vill, om jag inte skulle göra det så skulle det inte funka

Du väljer att inte bry dig, istället.
Vadå 'respektera', liksom? Hon umgås med vem hon vill, ja det är självklart.

Det ska inte påverka dig, så att du sitter och har en tryckande känsla i magen och författar en sån här tråd.
Ta fram lite "bad" inom dig, och ställ dig likgiltig till vad hon gör.

Skulle det hända något så är det så, och det får ju stå för henne.
Du kan inte förhindra det genom att bete dig 'mesigt' i detta läget, det är tvärtom kontraproduktivt.

Kort sagt:

Ending Jon:

Chilla [cool]


   
SvaraCitera

Chilla [cool]


   
SvaraCitera

Du kommer bli bränd. [smile]


   
SvaraCitera

Hoppas, för din skull, att hon inte gör nåt dumt. Men det tror jag inte, du säger ju att du litar på henne.


   
SvaraCitera

Alltså, vadå? Ska hon åka iväg till en annan stad endast för att umgås med en snubbe som var intresserad av henne förut? Ska hon sova över också eller? [smile]

Är du svartsjuk är det fan inget konstigt.


   
SvaraCitera

Tur att hon inte är den enda tjejen.


   
SvaraCitera

Försök övervinna din svartsjuka, det är det bästa. Låt inte den styra dig, styr den!


   
SvaraCitera

passaro:

Deja vu.

[sad]


   
SvaraCitera

isola:

[sad]

Vadå? :O


   
SvaraCitera

passaro:

Vadå? :O

verkade som du kände igen dig


   
SvaraCitera