Aviseringar
Rensa alla

Jag måste bara få skriva av mig om detta


Ämnesstartare

  • Jag vill ha Spiderman-lakan, typ NU. Har aldrig velat ha något såhär mycket..  http://jysk.se/node/10343
  • Jag jobbade på Justin Bieber igår. Först var jag rädd. För i Annexet hade han "Meet and greet" där de fick ta foto med honom, de som kom ut där grät, skek och svimmade. Haha, helt jävla sjukt. Stod gråtande barn överallt. Sen drog han igång på scenen och alla skrek,grät, svimmade och spydde ännu mer. Jag fick ont i öronen av allt skrik. Sen började jag lyssna och fan... Den där lilla snubben är så himla duktig ju. Liten, men duktig, till mesta del ingen musik jag gillar, men han är sjukt duktig på sin grej. Tycker dock synd om honom, han lär väl sluta som Michael Jackson pga ingen pallar att bli känd som liten. 
  • Jag ska till tandläkaren idag och laga mitt första hål. Är jättenervös. Vill inte. Har inte ens ont i tanden liksom. Är spruträdd. Har inte råd. Blä
  • Jag måste dessutom plugga idag. Fuck it.

Vad har ni för er? Mår ni bra? Vill ni kramas? Längtar ni efter helg? Har ni något tips när man lagar hål? Vad tycker ni om Justin Bieber? Är du en Belieber? GIllar du spiderman? Alla gillar spiderman.


   
Citera
Ämnesstartare

Har Spidermanlakan. Gammal version, men icke desto mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var spruträdd som liten när jag skulle laga mitt första hål.. eller tja, jag var typ rädd för allt.. Började lipa varje gång där i tandläkarstolen när de skulle ge mig sprutan, låg och skrek som fan.. De försökte med allt, jag fick erbjudandet att testa lustgas.. Men vågade inte det heller.. Så fick jag gå på en massa tider dit då de typ förklarade i detalj hur de skulle bära sig åt för att borra tanden.. Efter ett par gånger fick jag testa att andas vanligt syre i lustgasmasken, det gick fint och sådär, gången efteråt blandade de i lustgas med min tillåtelse, haha fyfan vad obehagligt jag minns att jag tyckte det var! Allt bara snurrade, typ som på fyllan fast 10 gånger mer! Tror jag hade uppskattat det ruset mer idag.. 

Hur som helst, tandläkaren klarade givetvis inte av att borra min tand med våld så de väntade ut tiden och hålet växte och växte, en helg några månader efter hade jag så in i helvetes jävla ont i tanden så att jag inte kunde äta.. Haha fyfan, drack en massa flytande Alvedon minns jag och låg sömnlös och tårögd en hel natt..

Dagen efter sa jag att jag var redo, så mina föräldrar bokade tid hos tandläkaren. Dagen efter fick jag en tid, åkte dit och de röntgade käften och det visade sig att hålet var för stort för att borra, så de tvingades dra ut den istället, jag fick sprutan och allt gick snabbt och enkelt ändå, mina rädslor var helt borta fast att det var blodigt som fan! Som tur var det en mjölktand iaf, så fick upp en ny sen efter några år..

Där har ni den historian,  heheh.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Där har ni den historian,  heheh..

har också borrat i mjölktänder. jag fick ingen bedövning??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

har också borrat i mjölktänder. jag fick ingen bedövning??

Shockerad gjorde det inte ont?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Shockerad gjorde det inte ont?? 

Kroppen skakade och det ilade lite. Vad jag minns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

har också borrat i mjölktänder. jag fick ingen bedövning??

CoolCool hail the queen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar köra utan bedövning. Tycker inte smärtan är värst utan bullret och skaket i hjärnan. >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Vad har ni för er? Mår ni bra? Vill ni kramas? Längtar ni efter helg? Har ni något tips när man lagar hål? Vad tycker ni om Justin Bieber? Är du en Belieber? GIllar du spiderman? Alla gillar spiderman.

ska köpa skor och kanske någon blusgrej idag så jag kan gå ut med jobbet imorgon. har haft helg sedan igår Rodnar tips när man lagar hål: slappna av, andas djupt, tänk på nåt kul. det är över på typ 10 min. har inte lyssnat alls på justin bieber så jag tycker väl ingenting egentligen. tycker dock att fansen verkar lite överentusiastiska men så är det väl att vara ett fan, kanske. har ingen åsikt om spiderman 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:
Brukar köra utan bedövning. Tycker inte smärtan är värst utan bullret och skaket i hjärnan. >.<

funderar också på att kötta utan!

turtle:

ska köpa skor och kanske någon blusgrej idag så jag kan gå ut med jobbet imorgon. har haft helg sedan igår Rodnar tips när man lagar hål: slappna av, andas djupt, tänk på nåt kul. det är över på typ 10 min. har inte lyssnat alls på justin bieber så jag tycker väl ingenting egentligen. tycker dock att fansen verkar lite överentusiastiska men så är det väl att vara ett fan, kanske. har ingen åsikt om spiderman 🙁

Låter najs! allt utom spiderman...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: funderar också på att kötta utan!

Gör't! Billigare och bättre. Tumme upp
Förutom om det är jättedjupt eller mellan två tänder...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Gör't! Billigare och bättre. Tumme upp
Förutom om det är jättedjupt eller mellan två tänder...

Körde med!mvh pussy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag var spruträdd som liten när jag skulle laga mitt första hål.. eller tja, jag var typ rädd för allt.. Började lipa varje gång där i tandläkarstolen när de skulle ge mig sprutan, låg och skrek som fan.. De försökte med allt, jag fick erbjudandet att testa lustgas.. Men vågade inte det heller.. Så fick jag gå på en massa tider dit då de typ förklarade i detalj hur de skulle bära sig åt för att borra tanden.. Efter ett par gånger fick jag testa att andas vanligt syre i lustgasmasken, det gick fint och sådär, gången efteråt blandade de i lustgas med min tillåtelse, haha fyfan vad obehagligt jag minns att jag tyckte det var! Allt bara snurrade, typ som på fyllan fast 10 gånger mer! Tror jag hade uppskattat det ruset mer idag.. 

Hur som helst, tandläkaren klarade givetvis inte av att borra min tand med våld så de väntade ut tiden och hålet växte och växte, en helg några månader efter hade jag så in i helvetes jävla ont i tanden så att jag inte kunde äta.. Haha fyfan, drack en massa flytande Alvedon minns jag och låg sömnlös och tårögd en hel natt..

Dagen efter sa jag att jag var redo, så mina föräldrar bokade tid hos tandläkaren. Dagen efter fick jag en tid, åkte dit och de röntgade käften och det visade sig att hålet var för stort för att borra, så de tvingades dra ut den istället, jag fick sprutan och allt gick snabbt och enkelt ändå, mina rädslor var helt borta fast att det var blodigt som fan! Som tur var det en mjölktand iaf, så fick upp en ny sen efter några år..

Där har ni den historian,  heheh.. 

men de borde ju ha sövt dig eller gett dig lugnande piller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men de borde ju ha sövt dig eller gett dig lugnande piller

Jag var rädd för att bli sövd också och är fortfarande kan man säga, hoppas innerligt att jag detta slipper i livet. 
De försökte ge mig något slags lugnade i flytande form men jag vägrade detta också pga rädslan jag hade för allt, detta var i åren då min panikångest och annan ångest var som värst.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag litade inte på någon liksom, trodde de försökte söva mig i smyg, att det var nåt sådant i den där vätskan.. 


   
SvaraCitera