Aviseringar
Rensa alla

jag måste bli smal


buhuhu jag med
typ
sen känner jag att det får komma när det kommer

ät grejer som mättar men inte är kaloribomber
och försök göra kul saker

tänker man på sig själv som tjock är det mkt svårare attbli smal pga tanken är svinmäktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du är tjock så är jag också tjock


   
SvaraCitera
Lounge

amsi:

jag är 170 cm lång jag väger sextio och jag menar att inte vara tjock bara

jag är 175 och väger 68

dessa trådar ger mig komplex


   
SvaraCitera

Lounge:

dessa trådar ger mig komplex

Dessa trådar ger nog alla normalviktiga personer komplex.


   
SvaraCitera
Lounge

staymob:

Dessa trådar ger nog alla normalviktiga personer komplex.

borde vara mot reglerna att skriva ut sin längd/vikt i dylika trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

om du är tjock så är jag också tjock

så lojal och solidarisk 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

så lojal och solidarisk 😀

det gäller att ställa upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har tvärtom problem

eller det går rätt bra ändå så det kanske inte kan klassas som ett problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istället för att ändra på din kropp bör du ändra på din inställning till den. Hur man gör det, är jag inte rätt person att tipsa om. Men "självkänsla" är nog ett nyckelord. Sådant arbete är mödosamt och tar sin tid, men det får en att må bättre.

Men om du har lider av psykisk sjukdom i form av ångest/depression eller liknande tror jag en förutsättning är att bli fri från dom innan man kan få en sundare bild av sig själv.

Hoppas verkligen att din relation till dig själv förbättras. Kram.


   
SvaraCitera

Jag är en 196 och väger 77 kg, klagar då inte


   
SvaraCitera

amsi:

och nej jag duger inte som jag är oavsett om någon jättesnäll och konstig tycker det

Om du nu tycker att du är för tjock, vilket är väldigt subjektivt enligt mig så borde du uppsöka en träningsform som du själv tycker är rolig.
jag är rätt trött på människor (inget illa menat för jag pekar inte ut dig här) som gråter blod över att de anser sig tjocka men sedan sitter och vräker i sig chips på soffan och anser att de borde få se ut som de som sliter hund på gymmet flera hundratals timmar...det krävs motivation och arbete för att bli tränad så det är mitt bästa råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DU ÄR JU SMAL KVINNA!!
Men aa man springer tränar käkar nyttigt o promenerar mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Fasta.

ja.

Chibibbi:

Istället för att ändra på din kropp bör du ändra på din inställning till den. Hur man gör det, är jag inte rätt person att tipsa om. Men "självkänsla" är nog ett nyckelord. Sådant arbete är mödosamt och tar sin tid, men det får en att må bättre.Men om du har lider av psykisk sjukdom i form av ångest/depression eller liknande tror jag en förutsättning är att bli fri från dom innan man kan få en sundare bild av sig själv. Hoppas verkligen att din relation till dig själv förbättras. Kram.

det fungerar inte för mig, oavsett hur trygg jag blir så avskyr jag min kropp. tack ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Jag är en 196 och väger 77 kg, klagar då inte

kul för dig

Pappbox:

Om du nu tycker att du är för tjock, vilket är väldigt subjektivt enligt mig så borde du uppsöka en träningsform som du själv tycker är rolig.jag är rätt trött på människor (inget illa menat för jag pekar inte ut dig här) som gråter blod över att de anser sig tjocka men sedan sitter och vräker i sig chips på soffan och anser att de borde få se ut som de som sliter hund på gymmet flera hundratals timmar...det krävs motivation och arbete för att bli tränad så det är mitt bästa råd.

jag förstår vad du menar. jag har dock problem med maten, vilket gör det svårt för mig att äta normalt. jag hetsäter och varierar det med svältperioder.


   
SvaraCitera